ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

استارتاپ تازه تأسیس مدعی ابداع دکمه «بازگشت» برای تراکنش‌های رمزارز شد

یک استارتاپ تازه تأسیس فعال در حوزه بلاکچین مدعی شده که روشی برای لغو تراکنش‌های رمزارز پیدا کرده است، بنابراین از ارسال ارز دیجیتال به کیف پول اشتباه جلوگیری خواهد شد. استارتاپ Kirobo اعلام کرد ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۱۲ تیر ۱۳۹۹ | ۱۹:۰۰

یک استارتاپ تازه تأسیس فعال در حوزه بلاکچین مدعی شده که روشی برای لغو تراکنش‌های رمزارز پیدا کرده است، بنابراین از ارسال ارز دیجیتال به کیف پول اشتباه جلوگیری خواهد شد.

استارتاپ Kirobo اعلام کرد که روشی برای از بین بردن خطای انسانی در تراکنش‌های رمزارز پیدا کرده است. نتایج یک نظرسنجی که اخیراً توسط شرکت Fio Foundation انجام شده نشان می‌دهد که ۵۵ درصد از شرکت کنندگان حین تراکنش رمزارز به خاطر استرس دچار خطا شده‌اند و ۱۸ درصد نیز ارز دیجیتال خود را به دلیل خطای انسانی از دست داده‌اند.

استارتاپ Kirobo با توجه به مشکل فوق «تراکنش بازیافتنی» را ابداع کرده است. در این روش کاربر می‌تواند تراکنش را در صورت ارسال ارز دیجیتال به کیف پول اشتباه لغو کند. این استارتاپ کد منحصر به فردی را به ارسال کننده رمزارز می‌دهد که دریافت کننده برای دریافت رمزارز باید آن را وارد کند.

استارتاپ مورد بحث در این رابطه می‌گوید: «تا زمانی که کد صحیح به گیرنده داده نشده است، فرستنده می‌تواند ارز دیجیتال را هر زمانی که خواست پس بگیرد. ما کلید خصوصی کاربر را نگهداری نمی‌کنیم و هیچ دسترسی به پول‌های او یا حساب مقصد نداریم. این پسورد فقط برای اطمینان از نهایی شدن تراکنش استفاده خواهد شد.»

مدیرعامل استارتاپ Kirobo می‌گوید هدف آن‌ها از این نوآوری این است که تراکنش‌های بلاکچین را مثل بانکداری اینترنتی آسان و امن کنند. تراکنش بازیافتنی اولین محصول این استارتاپ بوده و قصد دارد لایه‌ای منطقی به بلاکچین اضافه کرده و از اشتباهات انسانی در تراکنش‌ها جلوگیری کند.

استارتاپ مذکور می‌گوید قابلیت تراکنش بازیافتنی از هم اکنون در کیف پول Ledger برای تراکنش‌های بیت کوین قابل استفاده است و برای تراکنش‌ها تا سقف ۱۰۰۰ دلار رایگان خواهد بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی