ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ویوو iQOO U1 معرفی شد؛ اسنپدراگون 720G و باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی

کمپانی ویوو که حدوداً یک هفته قبل میان‌رده iQOO Z1x 5G را با قیمت مناسب به سبد محصولاتش اضافه کرده بود، از میان‌رده دیگری به نام iQOO U1 با شروع قیمت ۱۷۰ دلار رونمایی کرد. ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۲۶ تیر ۱۳۹۹ | ۱۵:۳۷

کمپانی ویوو که حدوداً یک هفته قبل میان‌رده iQOO Z1x 5G را با قیمت مناسب به سبد محصولاتش اضافه کرده بود، از میان‌رده دیگری به نام iQOO U1 با شروع قیمت ۱۷۰ دلار رونمایی کرد.

ویوو iQOO U1 از نمایشگر ۶.۵۳ اینچی LCD با رزولوشن ۲۳۴۰ در ۱۰۸۰ پیکسل برخوردار بوده و حفره تعبیه شده در گوشه سمت چپ آن دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی را در خود جای داده است. در پنل پشت ماژول دوربین سه گانه که به شکل عمودی قرار گرفته، به چشم می‌خورد و درون آن دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی و دو سنسور ۲ مگاپیکسلی ماکرو و عمق سنج قرار گرفته‌اند.

ویوو iQOO U1

ویوو iQOO U1 از چیپست اسنپدراگون 720G و رم ۶ یا ۸ گیگابایتی بهره مند است. ظرفیت حافظه داخلی ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایت بوده و امکان ارتقاء آن بوسیله کارت حافظه microSD وجود دارد. این گوشی از باتری ۴ هزار و ۵۰۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۱۸ واتی نیرو گرفته و برای شارژ کردن آن باید از درگاه microUSB استفاده نمود.

از دیگر ویژگی‌های قابل توجه این گوشی می‌توان به تعبیه حسگر اثر انگشت در لبه کناری، بلوتوث ۵.۱ و جک ۳.۵ میلیمتری هدفون اشاره کرد.

ویوو iQOO U1 در سه مدل ۶/۶۴ گیگابایت به قیمت ۱۷۰ دلار، ۶/۱۲۸ گیگابایت به قیمت ۲۰۰ دلار و ۸/۱۲۸ گیگابایت به قیمت ۲۳۰ دلار با رابط کاربری iQOO UI مبتنی بر سیستم عامل اندروید ۱۰ به بازار عرضه می‌شود. این گوشی در حال حاضر در سه رنگ مشکی، آبی و سفید برای پیش خرید از سایت رسمی ویوو در چین موجود بوده و از تاریخ ۲۳ ژوئیه (۲ مرداد) روانه بازار می‌شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی