ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

رندرهای هواوی میت ۴۰ از طراحی خاص دوربین خبر می‌دهد

رندرهای جدیدی از هواوی میت ۴۰ منتشر شده که نشان می‌دهد تمرکز سازنده در این گوشی پرچمدار همانند نسل قبل روی دوربین قوی بوده است. سایت‌های HandsetExpert و PriceBaba با انتشار دو گزارش اختصاصی رندرهای ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۱:۰۰

رندرهای جدیدی از هواوی میت ۴۰ منتشر شده که نشان می‌دهد تمرکز سازنده در این گوشی پرچمدار همانند نسل قبل روی دوربین قوی بوده است.

سایت‌های HandsetExpert و PriceBaba با انتشار دو گزارش اختصاصی رندرهای هواوی میت ۴۰ و میت ۴۰ پرو را در همکاری با یکی از افشاگران دنیای فناوری با نام مستعار OnLeaks منتشر کردند.

انتشار رندرهای میت۴۰ و میت ۴۰ پرو

اولین المانی که در تصاویر خودنمایی می‌کند، ماژول دوربین بزرگ و برآمده است. به نظر می‌رسد این ماژول که در مجموع سه دوربین و یک سنسور بی نام (احتمالاً عمق سنج همانند میت ۳۰) را در خود جای داده، نسبت به نسل قبل بزرگ‌تر شده و تا حدودی کاربر را یاد ماژول دوربین نوکیا ۱۰۲۰ می‌اندازد.

تغییرات قابل توجه میت ۴۰ به پنل پشتی ختم نشده و به نظر می‌رسد هواوی پنل جلویی این گوشی را نیز دستخوش تغییرات گسترده کرده است. طبق گزارشات، برخلاف میت ۳۰ که دوربین سلفی درون بریدگی نمایشگر قرار گرفته بود، میت ۴۰ حفره بیضی شکل خواهد داشت و همانند سری P40 احتمالاً از سنسور عمق سنج برای ثبت سلفی‌های بهتر برخوردار است.

سایت‌های یاد شده جزئیات چندانی را از سخت افزار سری میت ۴۰ فاش نکرده‌اند، اما این گوشی به احتمال زیاد به چیپست Kirin مجهز خواهد شد. به نظر می‌رسد نمایشگر «آبشاری» میت ۳۰ نیز بدون تغییرات قابل توجه به میت ۴۰ پرو منتقل شده است. پیش بینی می‌شود این موبایل با رابط کاربری EMUI مبتنی بر اندروید اما بدون خدمات موبایل گوگل و با فروشگاه اپلیکیشن AppGallery به دست مشتری برسد.

تاریخ عرضه و قیمت سری میت ۴۰ مشخص نشده است، اما میت ۳۰ اواخر شهریور ماه سال قبل معرفی شد، بنابراین احتمال دارد هواوی امسال در تاریخ مشابه از این خانواده رونمایی کند. پیش بینی می‌شود سری میت ۴۰ قیمت بالایی داشته باشد چرا که مدل پایه میت ۳۰ با شروع قیمت ۷۹۹ یورو و مدل پرو با شروع قیمت ۱۰۹۹ یورو روانه بازار شدند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • keyvan.yz
    keyvan.yz | ۲۳ مرداد ۱۳۹۹

    سخت منتظرشیم?

  • Mehrdad A.S.H
    Mehrdad A.S.H | ۱۴ مرداد ۱۳۹۹

    بسیار عالی ??

مطالب پیشنهادی