ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

آنر 9A
موبایل

آنر با رونمایی از 9A اعلام کرد: به دنبال ایجاد یک اکوسیستم هوشمند در ایران هستیم

آنر ایران امروز (۲۵ مرداد) در رویدادی آنلاین، از جدیدترین میان‌رده‌ی خود موسوم به «9A» برای بازار کشورمان پرده برداشت؛ موبایلی میان‌رده که آمده تا در این بخش شلوغ بازار موبایل، خودی نشان دهد. اما ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۹:۴۱

آنر ایران امروز (۲۵ مرداد) در رویدادی آنلاین، از جدیدترین میان‌رده‌ی خود موسوم به «9A» برای بازار کشورمان پرده برداشت؛ موبایلی میان‌رده که آمده تا در این بخش شلوغ بازار موبایل، خودی نشان دهد. اما این همه‌ی داستان نبود. آنر می‌خواهد محصولات بیشتری را به بازار ایران عرضه کند و در گذر زمان اکوسیستم هوشمند خود را در اختیار کاربران ایرانی قرار دهد.

آنر، ایران و اکوسیستم هوشمند

«پرویز آریا»، معاون ارشد بازاریابی آنر ایران، در ابتدای این رویداد اعلام کرد که تیم آنر، تلاشش را می‌کند تا همواره آخرین تکنولوژی‌ها و جدیدترین محصولات خود را در بازار ایران عرضه کنند. او با اشاره به استقبال کاربران از محصولات آنر در ماه‌های اخیر گفت: «خوشحالیم که درگاه شما برای ورود به دنیای جذاب تکنولوژی‌ هستیم.»

آریا گفت که آنر، در بازار کشور روسیه به عنوان برند شماره یک گوشی‌های هوشمند شناخته می‌شود و ابراز امیدواری کرد که این برند بتواند در آینده چنین جایگاهی را در کشور ایران هم به دست بیاورد. او گفت که سه فاکتور اصلی یعنی «طراحی شیک»، «فناوری نو» و «تمرکز بر نسل جوان» DNA و هویت‌دهنده‌‌ی محصولات آنر هستند: «ما اینجاییم تا در کنار جوانان، آینده‌ای هوشمند را خلق کنیم؛ آینده‌ای که متعلق به کسانی است که امروز شجاعت رویاپردازی دارند.»

معاون ارشد بازاریابی آنر ایران اعلام کرد که برای خلق این آینده، اکوسیستم هوشمند «1+8+N» را طراحی کرده‌اند تا تجربه‌ای یکپارچه را از دنیای دیجیتال را برای کاربران فراهم کنند. به گفته او، گوشی‌های هوشمند آنر، در قلب این اکوسیستم قرار دارند و عدد ۱، نماد همین گوشی‌هاست در حالی که عدد ۸، سایر محصولات هوشمند آنر مانند ساعت هوشمند، لپ‌تاپ مجیک‌بوک، هدفون‌های TWS و سایر ابزارهای هوشمند را نمایندگی می‌کند.

او همچنین گفت که در این میان حرف N، نماد دستگاه‌های بی‌شماری است که از طریق اینترنت اشیا به هم متصل می‌شوند تا همه در کنار یک‌دیگر، تجربه‌ای یک‌پارچه را رقم بزنند: «محصولات آنر طراحی شده‌اند تا رنگ تازه‌ای به زندگی شما ببخشند.»

معرفی آنر 9A

در ادامه رویداد، «آرش سلیمانی»، مدیر ارتباطات بازاریابی آنر ایران، موبایل 9A را معرفی کرد. او گفت که این موبایل، نمایشگر بزرگ، شارژدهی کافی، صدای باکیفیت بالا و دوربین قابل‌قبول را یک‌جا به کاربران عرضه می‌کند.

او اعلام کرد که این موبایل با باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپری، بیشترین ظرفیت باتری را در میان گوشی‌های مقرون‌به‌صرفه آنر را از آن خود کرده است. ۳۷ ساعت تماس صوتی در نسل ۴ شبکه ارتباطی، پخش ۳۷ ساعت موسیقی و تماشای ۳۵ ساعت ویدیو از قابلیت‌های 9A هستند که به باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپری مجهز شده است.

سلیمانی در همین زمینه اعلام کرد: «آنر 9A اگرچه یک موبایل اقتصادی است، اما از لحاظ عملکرد باتری، شانه‌به‌شانه یا حتی بالاتر از برخی پرچمدارهای مطرح بازار حرکت می‌کند.» او همچنین گفت که این موبایل در کنار باتری حجیم، فقط ۱۸۵ گرم وزن دارد.

او اعلام کرد که طراحی، همیشه جایگاه ویژه‌ای برای آنر داشته و تیم‌ها تلاش می‌کنند تا در کنار توسعه موبایلی با ارگونومی مناسب، محصولات زیبا را به دست کاربران برسانند. به گفته او ضخامت این موبایل ۹.۰۴ میلی‌متر است و دوربین اصلی به گونه‌ای روی قاب قرار گرفته که کمترین برآمدگی به وجود آمده و دستگاه، ظاهری یکپارچه دارد. آنر 9A در سه رنگ مشکی، آبی فانتوم و سبز یخی به دست کاربران ایرانی خواهد رسید.

مدیر ارتباطات بازاریابی آنر ایران اعلام کرد که البته طراحی صرفاً در زیبایی خلاصه نمی‌شود و استقامت دستگاه نیز اهمیت بالایی دارد. به همین دلیل در فرآیند تولید، گوشی در سخت‌ترین تست‌ها، آزموده شده است.

در قسمت بعد نوبت به معرفی مشخصات دوربین‌های آنر 9A رسید. سلیمانی گفت که این موبایل از دوربین ۱۳ مگاپیکسلی اصلی، دوربین ۵ مگاپیکسلی عریض و نهایتا از دوربین ۲ مگاپیکسلی برای تشخیص عمق بهره می‌برد.

او همچنین گفت که نمایشگر ۶.۳ اینچی آنر 9A از رزولوشن ۱۶۰۰ در ۷۲۰ پیکسل استفاده می‌کند که یک رزولوشن قابل قبول برای سطح قیمت این دستگاه به حساب می‌آید. به گفته او، این نمایشگر دارای تاییده‌ی Eye Comfort است و شرایط را به نحوی فراهم می‌کند تا بدون اینکه چشم کاربر حساسیت پیدا کند، بتواند به مدت طولانی از موبایل خود بهره بگیرد.

سلیمانی همچنین خبر داد که کاربران ایرانی با خرید آنر 9A، اشتراک فیلیمو را هدیه می‌گیرند که حاصل همکاری آنر و فیلیمو بوده است. البته او اعلام نکرد که این اشتراک هدیه، برای چه مدت است.

آنر 9A با رم ۳ گیگابایت و حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی در بازار ایران عرضه می‌شود که البته به وسیله کارت حافظه جانبی تا ۵۱۲ گیگابایت دیگر را پشتیبانی می‌کند. همچنین اشاره شد که استفاده از کارت حافظه، به معنای قربانی کردن سیم کارت دوم نیست و کاربران می‌توانند هم‌زمان از ۲ سیم کارت و کارت حافظه جانبی استفاده کنند.

این موبایل از رابط کاربری Magic UI 3.1 بهره می‌برد که نهایتاً اندروید ۱۰ را به کاربران عرضه می‌کند. سلیمانی اعلام کرد که آنر 9A، از هسته HMS بهره می‌برد. او در همین رابطه گفت: «عملکرد این سرویس‌ها بدون نقص و هر روز در حال بهتر شدن است. به راحتی می‌توانید برنامه و بازی‌های مختلف را از فروشگاه‌های اندرویدی متفاوت ایرانی و جهانی دریافت کنید.»

او اعلام کرد که اکنون App Gallery سومین فروشگاه اندرویدی بزرگ جهان است که به صورت پیش‌فرض روی گوشی‌های آنر نصب است. این فروشگاه در حال حاضر ۱.۴ میلیون توسعه دهنده و بیشتر از ۶۰ هزار اپلیکیشن دارد. نکته مهمی که سلیمانی به آن اشاره کرد درباره با همکاری با شرکت‌های ایرانی بود:

«اکنون در حال مذاکره با شرکت‌ها و استارتاپ‌های ایرانی هستیم تا برنامه‌های ایرانی را به فهرست اپلیکیشن‌های یکپارچه خود اضافه کنیم. همین امروز، اکثر اپ‌های کاربردی ایرانی به این فهرست اضافه شده‌اند. اپلیکیشن‌های «ایرانسل من» و «لنز» از اولین سرویس‌هایی بودند که خود را با هسته HMS هماهنگ کردند.»

آنر اعلام کرد که قیمت موبایل 9A معادل ۳ میلیون و ۴۲۰ هزار تومان خواهد بود و پیش‌فروش آن، از همین امروز آغاز شده است. لیست مشخصات سخت‌افزاری آنر 9A به این شرح است:

معرفی آنر Magic EarBuds و True Wireless Earbuds

مدیر ارتباطات بازاریابی آنر ایران در پایان این مراسم از Magic EarBuds هم رونمایی کرد و گفت که اکوسیستم هوشمند آنر دیگر صرفاً محدود به گوشی‌ها نیست و آن‌ها در تلاش هستند سایر محصولات آنر را نیز به بازار ایران عرضه کنند تا یک اکوسیستم هوشمند را خلق کنند؛ یکی از همین محصولات، هدفون Magic EarBuds است.

او گفت که هدفون Magic EarBuds به فناوری حذف نویز ترکیبی مجهز شده که با استفاده از آن، کل صداهای مزاحم اطراف را حذف می‌شوند.

محصول آخری که در این رویداد معرفی شد، True Wireless Earbuds بود که تا ۶ ساعت پخش موسیقی را پشتیبانی می‌کند که البته با توجه به باتری کیس آن، باتری ترکیبی به ۲۴ ساعت می‌رسد.

از طرف دیگر این محصول میکروفن دوگانه برای حذف نویز از مکالمات را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. این هدفون همچنین از گواهی IP54 بهره می‌برد که آن را در برابر قطرات آب یا گرد و غبار مقاوم می‌کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (12 مورد)
  • keyvan.yz
    keyvan.yz | ۲۶ مرداد ۱۳۹۹

    با hms مشکلی ندارم ولی با پردازنده اش...?

  • Sina Elahi
    Sina Elahi | ۲۶ مرداد ۱۳۹۹

    بنظرم تحریم ها کاری کرده چینی ها قانون رو عوض کنن و شاهد رشد HMS باشیم و گوگل ب احتمال قوی با حریف قدری روبه روعه و این ب ضررشه

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی