ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اخبار خودرو

برابهام BT62R معرفی شد؛ سلاحی تمام عیار برای پیست و خیابان

برند انگلیسی برابهام یا با تلفظ صحیح‌تر برَبم (Brabham) اخیرا عضو جدیدی را به خانواده BT62 اضافه کرده است. این عضو تازه‌وارد در انتهای نام خود پسوند R را دارا بوده و سلاحی تمام عیار ...

سعید علیپور
نوشته شده توسط سعید علیپور | ۱۶ شهریور ۱۳۹۹ | ۱۴:۳۰

برند انگلیسی برابهام یا با تلفظ صحیح‌تر برَبم (Brabham) اخیرا عضو جدیدی را به خانواده BT62 اضافه کرده است. این عضو تازه‌وارد در انتهای نام خود پسوند R را دارا بوده و سلاحی تمام عیار هم برای پیست و هم برای خیابان محسوب می‌شود.

بسته به سفارش، برابهام BT62R بصورت فرمان راست یا فرمان چپ تولید خواهد شد. علاوه‌بر این، خریداران این اتومبیل اسپرت جذاب خواهند توانست آن را با طرح‌هایی متفاوت برای بدنه سفارش دهند.

در صورت سفارش سری بزرگذاشت (Celebration Series)، لوگوها و نشان‌های به کار رفته در قسمت‌های مختلف BT62R از طلای 18 قیراتی ساخته می‌شوند. بهره‌گیری گسترده از فیبرکربن در داخل کابین و اضافه شدن پک پیست (Track Pack) از دیگر ویژگی‌های نسخه مذکور هستند. پک پیست شامل باله عقب، اسپلیتر و دیفیوزر می‌شود.

خودروهایی که برای تجربه هیجان در پیست تولید می‌شوند، معمولا ارتفاع کمی از سطح زمین دارند. برای اینکه BT62R هنگام تردد در خیابان با مشکل روبرو نشود، سیستم تعلیق آن به قابلیت تنظیم ارتفاع مجهز شده است.

در مقایسه با سایر اعضای خانواده این نسخه از سیستم اگزوز جدید با صدای تولیدی کمتر، سیستم تهویه مطبوع، گرمکن شیشه، اسپلیتر جلو و دیفیوزر عقب جدید، صندلی‌ها و تایرهای مخصوص جاده سود می‌برد؛ ضمن اینکه حالا امکان سفارش سیستم صوتی نیز برای آن وجود دارد.

برابهام BT62R برای اینکه مجوز تردد در خیابان را داشته باشد، به سیستم قفل در از راه دور، چراغ‌ها و آینه‌های جانبی استاندارد و همچنین داشبورد دیجیتال با دوربین دید عقب مجهز شده است.

نیروبخش BT62R یک موتور 5.4 لیتری است. برابهام ادعا می‌کند این موتور با 700 اسب بخار قدرت و 667 نیوتن متر گشتاور، قوی‌ترین موتور V8 تنفس طبیعی جهان است. وظیفه انتقال قدرت را نیز گیربکس شش سرعته سکوئنشال بر عهده دارد که البته برای تناسب بیشتر با رانندگی در جاده، در ضرایب آن بازنگری‌هایی صورت گرفته است.

و اما قیمت؛ برابهام BT62R با پرداخت 1.25 میلیون پوند قابل خرید است، بر اساس برنامه‌ریزی‌ها تحویل این خودروی جذاب از هفته‌های آتی شروع می‌شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی