ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اپل واچ SE
تکنولوژی

اپل واچ SE معرفی شد؛ مدل ارزان‌تر سری ۶

اپل لحظاتی پیش در مراسم «Time Flies» در کنار اپل واچ سری ۶، از اپل واچ SE نیز رونمایی کرد که قیمت پایینتری در مقایسه با برادر خود دارد. همانطور که انتظار داشتیم، در مراسم ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۲۵ شهریور ۱۳۹۹ | ۲۲:۰۷

اپل لحظاتی پیش در مراسم «Time Flies» در کنار اپل واچ سری ۶، از اپل واچ SE نیز رونمایی کرد که قیمت پایینتری در مقایسه با برادر خود دارد.

همانطور که انتظار داشتیم، در مراسم امشب اپل دو ساعت هوشمند جدید معرفی شدند و برای اولین بار شاهد استفاده از عبارت SE در محصولات سری اپل واچ هستیم. اپل با معرفی این محصول قصد دارد محبوبیت ساعت‌های هوشمند خود را بیش از پیش افزایش دهد و امکان دسترسی افراد بیشتری را به اپل واچ فراهم کند.

این ساعت هوشمند جدید با قیمت ۲۷۹ دلار در اختیار خریداران قرار می‌گیرد و در حالی که به جدیدترین پردازنده این کمپانی یعنی S6 و سنسور سنجش میزان اکسیژن خون مورد استفاده در اپل واچ سری ۶ مجهز نشده، قابلیت‌های ضروری را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

اپل واچ SE

اپل واچ SE در مدل‌های بلوتوث و سلولار وارد بازار می‌شود، بنابراین برای استفاده از آن نیازی به همراه داشتن گوشی هوشمند خود نخواهید داشت. این محصول مانند برادر گران قیمت خود به قابلیت‌هایی مانند قطب‌نما، شتاب سنج، ژیروسکوپ و قابلیت تشخیص سقوط مجهز شده، با این حال فاقد قابلیت ECG است که با توجه به قیمتش، نمی‌توان چندان به آن خرده گرفت.

اگرچه کاربران در این محصول به چیپ S6 دسترسی ندارند، با این حال پردازنده S5 با دو هسته نیز عملکرد مناسبی از خود نشان می‌دهد و تقریبا جدید محسوب می‌شود. در حقیقت عملکرد این ساعت هوشمند مشابه با اپل واچ سری ۵ است. این ساعت هوشمند از سیستم عامل WatchOS 7 که اپل در کنفرانس WWDC 2020 رونمایی کرد، بهره می‌برد.

اپل واچ SE

ابعاد صفحه نمایش واچ SE با سری ۶ یکسان خواهد بود. با وجود قیمت پایه ۲۷۹ دلاری، کاربران به بسیاری از ویژگی‌های سری ۶ با قیمت ۳۹۹ دلار دسترسی پیدا می‌کنند که آن را تبدیل به یک محصول مناسب برای افراد با بودجه محدود می‌کند. اگر چنین مبلغی برای شما زیاد است، می‌توانید اپل واچ سری ۳ را با قیمت ۱۹۹ دلار خریداری کنید، البته این محصول قدیمی شده و همچنین پردازنده ضعیفتری دارد.

این ساعت هوشمند را با قیمت ۲۷۹ دلار برای مدل بلوتوثی و ۳۲۹ دلار برای نسخه سلولار می‌توان از امروز سفارش داد و از روز جمعه در اختیار خریداران قرار خواهد گرفت. اپل واچ SE با تمام بندهای اپل واچ شامل گزینه‌های جدید Solo Loop سازگار خواهد بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • noisymind
    noisymind | ۲۶ شهریور ۱۳۹۹

    ارزون برای اونها! برای ما که با دلار 25هزارتومانی همچنان برند لوکس آمریکایی هست!!!

مطالب پیشنهادی