ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

توییت ترامپ در مورد رای‌گیری پستی باز هم برچسب‌گذاری شد

توییتر روز پنج شنبه در اقدامی که پیشتر هم شاهد بودیم توییت دونالد ترامپ در مورد رای‌گیری پستی را با عبارت «بطور بالقوه گمراه‌کننده» برچسب گذاری کرد. تیم ایمنی توییتر با انتشار توییتی در مورد ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۲۸ شهریور ۱۳۹۹ | ۱۳:۳۰

توییتر روز پنج شنبه در اقدامی که پیشتر هم شاهد بودیم توییت دونالد ترامپ در مورد رای‌گیری پستی را با عبارت «بطور بالقوه گمراه‌کننده» برچسب گذاری کرد.

تیم ایمنی توییتر با انتشار توییتی در مورد برچسب گذاری توییت ترامپ گفت: «ما به این توییت به خاطر احتمال نشر مطالب گمراه کننده در مورد رای گیری پستی برچسب اضافه کردیم و زیر آن اطلاعات بیشتر را برای کسانی که توییت را می‌بینند قرار دادیم. این تصمیم در راستای قانون Civic Integrity Policy توییتر که اخیراً بروزرسانی شد گرفته شده است.»

توییتر با قانون Civic Integrity Policy با توییت‌هایی که قصد گمراه کردن مردم در مورد رای دهی و یا مختل کردن انتخابات را دارند مبارزه می‌کند.

دونالد ترامپ روز پنج شنبه با انتشار توییتی مدعی شد نتیجه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا به خاطر «ارسال حجم عظیمی از اوراق رای دهی به رای دهندگان و دیگر افراد» ممکن است دقیق نباشد.

حالا توییتر زیر پست ترامپ لینکی در مورد ایمن بودن رای گیری پستی اضافه کرده است که کاربر با کلیک کردن روی آن در مورد رای دادن و انتخابات اطلاعات کسب می‌کند. ترامپ ساعاتی بعد توییت جدیدی در مورد رای گیری پستی منتشر کرد که آن هم با همین لینک برچسب گذاری شد.

برگزارکنندگان انتخابات و FBI می‌گویند امکان تقلب در رای گیری پستی تقریباً «غیرممکن» است، ولی با این وجود ترامپ همچنان این شیوه رای گیری را زیر سوال برده و مدعی است منجر به «بی‌نظمی» در نتیجه انتخابات می‌شود. ترامپ از توییتر هم انتقاد کرد و مدعی شد این شبکه اجتماعی به طور آگاهانه اخباری که علیه او هستند را در قسمت Trending رواج می‌دهد.

توییتر اوایل خرداد ماه امسال برای اولین بار توییت ترامپ را به خاطر احتمال نشر مطالب گمراه کننده در مورد رای گیری پستی برچسب گذاری کرد. رییس جمهور آمریکا چند روز بعد از این توییت، پست دیگری در مورد ترویج خشونت گرایی منتشر کرد که آن هم برچسب گذاری شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • آریا
    آریا | ۲۸ شهریور ۱۳۹۹

    کل هالیوود. نیویورک تایمز . cnn .واشنگتن پست همه این چپول ها در دسته فیک نیوز قرار دارن تمام سعیشون تخریب ترامپه

    • نیما
      نیما | ۲۸ شهریور ۱۳۹۹

      خب واقعا ترامپ خیلی افتضاحه

      • آریا
        آریا | ۲۹ شهریور ۱۳۹۹

        به هیچ عنوان

  • فـرزاد
    فـرزاد | ۲۸ شهریور ۱۳۹۹

    اکثریت رسانه ها و مدیای امریکا در اختیار دموکراتها (در حال حاضر چپ و سوسیالیست) هستش، توییتر (جک دورسی) هم توی این چهار سال رسما از پشت نقاب اومد بیرون علنی با مسیری که اخبار و هدایت می کنه این رو ثابت کرد که در سمت چپول قضیه هستش
    washington examiner، abc ، Fox و مدیای جناح راست کلی ویدیو مضمون اینکه شرکتهای محلی پست پاکتهای رای جمهوری خواهان و با کامیون توی زباله دانها ریختن، یک هویت مرده 15 بار رای داده (پست) ، یک هویت (نام و نام خانوادگی) متعلق به گربه یک خانواده رای داده (مجدد از طریق پست)
    فکت چک جک دورسی برای این چیزها میزنه کوچه علی چپ!
    در آخر هم گور پدر چپول و سوسیالیست و کمونیست جماعت، مخصوصا مریداشون داخل ایران (هنوز ساعتی 7 تومن میگیرن؟? )

مطالب پیشنهادی