ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی بازی Among Us؛ قاتل در میان ماست

حتماً اسم بازی مافیا به گوشتان خورده یا حداقل یک‌بار تجربه‌اش کرده‌اید. بازی Among Us که در فارسی به نام «در میان ما» معروف شده، گرته‌برداری ظریف استودیوی InnerSloth از طرح اصلی بازی مافیاست و‌ ...

نفیسه شهبازی
نوشته شده توسط نفیسه شهبازی | ۳۱ شهریور ۱۳۹۹ | ۲۰:۰۰

حتماً اسم بازی مافیا به گوشتان خورده یا حداقل یک‌بار تجربه‌اش کرده‌اید. بازی Among Us که در فارسی به نام «در میان ما» معروف شده، گرته‌برداری ظریف استودیوی InnerSloth از طرح اصلی بازی مافیاست و‌ دروغ، تظاهر و کار تیمی هسته‌ی مرکزی داستان این بازیست که تجربه می‌کنید.

بازی در گروه‌های حداقل ۴ و حداکثر ۱۰ نفره آغاز می‌شود. شما در نقش خدمه یک سفینه‌ی فضایی هستید که دچار مشکل فنی شده و باید تلاش کنید با همکاری بقیه‌ این مشکل را حل کنید ولی داستان به همین‌جا ختم نمی‌شود؛ یک فرد متظاهر در میان شماست که قصد دارد دیگران را به قتل برساند.

بازی به همین سبک و سیاق پیش می‌رود. از همان ابتدا، درست مثل مافیایی که جمعی بازی می‌کنیم، چند وظیفه‌ی معین برای شما به‌عنوان خدمه‌ی کشتی مشخص شده که باید با کمک نقشه آن‌ها را پیدا کنید و انجام دهید تا مشکل فنی سفینه حل شود.

از آنجایی ‌که پای یک قاتل در میان است، ممکن است در راه با اجساد دیگران روبرو شوید که باید با زدن دکمه‌ی REPORT به بقیه گزارش بدهید. پس از گزارش دادن به دیگران، یک جلسه‌ی مشورت و رأی‌گیری برگزار می‌شود و خدمه باید حدس بزنند چه کسی قاتل است و با رأی خود او را حذف کنند.

خدمه می‌توانند از دو راه برنده‌ی بازی باشند: پیدا کردن قاتل یا انجام دادن تمام وظایف؛ به همین علت اگر به قتل برسید همچنان روح شما در بازی باقی می‌ماند و می‌توانید با انجام وظایف به بقیه کمک کنید.

فرد متظاهر هم می‌تواند با خراب کردن سفینه، تظاهر به انجام دادن وظایف و پنهان شدن در دریچه‌ها وقت بیشتری بخرد تا بدون شناسایی شدن، افراد بیشتری را به قتل برساند. ضمنا اگر احساس می‌کنید یکی از بازیکنان رفتارهای مشکوکی دارد‌ می‌توانید برای یک میتینگ اضطراری درخواست دهید تا موقعیت را برای دیگران شرح دهید و رأی‌گیری کنید.

Among Us

گیم‌پلی بازی Among Us بسیار روان است و هر دست بازی مدت‌زمان کوتاهی از وقت‌تان را می‌گیرد. وجود سه نقشه در بازی و امکان شخصی‌سازی کاراکتر هم به جذابیت بازی اضافه کرده و باعث شده راحت نتوانید کنارش بگذارید.

برای انجام بازی هم دو راه دارید. می‌توانید با انتخاب گزینه host یک کد دریافت کرده و دوستانتان را دعوت کنید تا به شما بپیوندند، علاوه بر این می‌توانید با گروه‌های ناشناس هم به تجربه بازی بپردازید. بیشتر صحبت‌ها ساده است و با اشاره‌ی مستقیم به رنگ کاراکتر یا نام کاربری همراه است و می‌توانید به‌راحتی با افرادی از دیگر کشورها هم بازی کنید.

نسخه موبایل Among Us رایگان است ولی برای نسخه ویندوز باید ۴.۹۹ دلار هزینه کنید. اگر به مافیا علاقه‌مندید ولی از طرفی به دنبال تجربه‌ای متفاوت از این بازی می‌گردید، حتما تجربه Among Us را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

Among Us

Among Us

سازنده: InnerSloth قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 70/189.7 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Erfan00725
    Erfan00725 | ۱ مهر ۱۳۹۹

    عالی

مطالب پیشنهادی