ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مقایسه مقاومت گلکسی نوت ۲۰ و ۲۰ اولترا در تست سقوط [تماشا کنید]

سامسونگ در گذشته نه چندان دور از گوشی‌های سری گلکسی نوت ۲۰ رونمایی کرد و حالا یک کانال یوتیوبی مقاومت آن‌ها را در تست سقوط با هم مقایسه کرده است. گلکسی نوت ۲۰ و نوت ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۳۱ شهریور ۱۳۹۹ | ۱۹:۰۰

سامسونگ در گذشته نه چندان دور از گوشی‌های سری گلکسی نوت ۲۰ رونمایی کرد و حالا یک کانال یوتیوبی مقاومت آن‌ها را در تست سقوط با هم مقایسه کرده است.

گلکسی نوت ۲۰ و نوت ۲۰ اولترا تفاوت‌های زیادی با یکدیگر دارند. نسخه استاندارد به صفحه نمایش ۶.۷ اینچی و نسخه اولترا به نمایشگر ۶.۹ اینچی مجهز شده که به ترتیب توسط گوریلا گلس ۵ و گوریلا گلس Victus محافظت می‌شوند. یکی دیگر از تفاوت‌های این محصولات، پنل پشتی شیشه‌ای مدل اولترا و پلی کربناتی یا پلاستیکی نسخه استاندارد است.

گلکسی نوت ۲۰ اولترا در گذشته در تست سقوط از ارتفاع عملکرد مناسبی از خود نشان داده بود، اما این گوشی هوشمند ۲۰۸ گرمی در مقایسه با برادر کوچکتر خود چه عملکردی دارد؟

همانطور که در ویدیو مشاهده می‌کنید، کانال یوتیوبی «PhoneBuff» مقاومت این دو گوشی هوشمند را در حالت‌های مختلف آزمایش می‌کند. در ابتدا این محصولات از بخش پشتی از ارتفاع سقوط می‌کنند، به گونه‌ای که پنل پشتی آن‌ها با زمین برخورد کند.

همانطور که می‌توان انتظار داشت، نسخه اولترا به علت استفاده از پنل شیشه‌ای عملکرد ضعیفتری در مقایسه با برادر خود دارد. در کنار دوربین اصلی این پرچمدار شاهد ترک خوردن پنل پشتی هستیم، در حالی که نسخه استاندارد با چندین خط و خش مواجه می‌شود.

در مرحله بعدی این دستگاه‌ها از گوشه از ارتفاع سقوط می‌کنند که آسیب‌های وارده به آن بسیار مشابه با هم بوده و همچنان کارایی خود را حفظ می‌کنند. در مرحله سوم شاهد برخورد نمایشگر این دستگاه‌ها به زمین هستیم که به هیچ کدام از آن‌ها آسیبی وارد نمی‌شود.

در نهایت این گوشی‌های هوشمند ۱۰ بار از سمت نمایشگر از ارتفاع سقوط می‌کنند که صفحه نمایش هیچ کدام از آن‌ها ترک نمی‌خورد و هردو سالم باقی می‌مانند. با وجود عملکرد یکسان در سه تست، به علت ترک خوردن پنل پشتی گلکسی نوت ۲۰ اولترا، این گوشی هوشمند از برادر کوچکتر خود شکست می‌خورد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی