ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اخبار خودرو

خدمات جدید اتوخسروانی برای کارشناسی خودرو؛ اتوشناس و اتویار معرفی شدند

اتوخسروانی یکی از قدیمی ترین و بزرگترین مجموعه های نمایشگاهی خودرو است که حالا قصد دارد تا خدمات جدیدی را نیز در زمینه کارشناسی خودرو، سرویس و نگهداری و خدمات پس از فروش ارائه دهد، ...

سپهر زنگنه
نوشته شده توسط سپهر زنگنه | ۲ مهر ۱۳۹۹ | ۱۸:۴۵
اتوخسروانی یکی از قدیمی ترین و بزرگترین مجموعه های نمایشگاهی خودرو است که حالا قصد دارد تا خدمات جدیدی را نیز در زمینه کارشناسی خودرو، سرویس و نگهداری و خدمات پس از فروش ارائه دهد، در این راستا دو برند جدید توسط اتوخسروانی به نام های اتوشناس و اتویار معرفی شده است.

مجموعه اتوشناس با سه سرفصل فعالیت خود را استارت زدیم. نخست بحث خدمات بود که از مهمترین تیازهای مالکان خودرو در کشور است، مورد بعد بحث تیونینگ نظیر کاور و سرامیک بدنه و سرفصل سوم نیز الزام تغییر در مدل کسب و کار با توجه به آنلاین شدن فعالیت ها بود.

سرویس اتویار نیز صد دارد تا مشکلات امدادخودرو را برطرف کند و استانداردهای جدیدی را در این حوزه ارائه می کند، همچنین مشکل نبود نیروی متخصص را با راه اندازی یک مرکز آموزش حرفه ای تحت نظر سازمان فنی و حرفه ای تا حدی برطرف خواهد شد.

در اتوشناس حوزه خدمات و گارانتی به خودروهای کارکرده به عنوان یکی از بزرگترین دغدغه های خریداران خودرو است و تجربه اتوخسروانی در تعمیرات خودرو موجب شد تا اتوشناس را پایه گذاری شود. اتوشناس شامل خدمات، تعمیرات الکتریکی، مکانیکی، نقاشی، زیربندی، صافکاری بدون رنگ و ... می شود و مشتری نیاز به مراجعه به مراکز دیگر نخواهد داشت.

اتوشناس

حتی در این مجموعه با حضور افسران تعویض پلاک (سرهنگ برخورداری)، کارشناسان رسمی قوه قضائیه و متخصصان امر، روند بررسی صحت مدارک و سلامت خودروهای دست دوم انجام می شود تا ریسک کلاه برداری تا کمترین حد ممکن کاهش یابد.

علی خسروانی، مدیرعامل مجموعه اتوشناس در این زمینه تاکید کرد: «مراحل کارشناسی فنی با ابزارهایی انجام می شود که می توانیم ادعا کنیم در ایران تنها در مراکز معاینه فنی وجود دارد ضمن اینکه دفتر اسناد رسمی و لیزینگ نیز در مجموعه برای ارائه خدمات وجود دارد.»

اتوشناس

وی هزینه ارائه این خدمات را 900 هزار تومان برای هر طرف اعلام و تصریح کرد: «در اتوشناس خسارت ۱۰۰ درصدی برای کارشناسی اشتباه به مشتریان پرداخت خواهد شد که در هیچ مرکزی چنین امکانی وجود ندارد.»

در پایان، هوتن راد مدیر اتویار با تشریح کارت های ستاره دار اتویار، اظهار داشت: کارت های اتویار در قالب های 3، 5 و 7 ستاره و با قیمت 99 هزار تومان و 599 هزار تومانی به مشتریان ارائه می شود که خدماتی نظیر حمل رایگان و تخفیف های ویژه در آن گنجانده شده است.

اتوشناس

گفتنی است که خدمات حمل و نقل با سرویس اتویار با خودروبرهای کامل انجام می شود و خودروهای این شرکت از کشیدن خودروهای معیوب خودداری می نمایند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Ali135613561356
    Ali135613561356 | ۹ تیر ۱۴۰۰

    سلام خسته نباشی حالاچطوری بایدماشین بخریم؟

مطالب پیشنهادی