ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

خطوط همراه اول در برخی مناطق تهران قطع شد؛ اتصال تا ساعاتی آینده

دقایقی قبل کاربران خبر داده‌اند که خطوط همراه اول در مناطقی از شهر تهران قطع شده است و بر این اساس امکان تماس و یا اتصال به اینترنت با این خطوط در برخی مناطق تهران ...

آرش پارساپور
نوشته شده توسط آرش پارساپور | ۲۱ مهر ۱۳۹۹ | ۱۳:۱۳

دقایقی قبل کاربران خبر داده‌اند که خطوط همراه اول در مناطقی از شهر تهران قطع شده است و بر این اساس امکان تماس و یا اتصال به اینترنت با این خطوط در برخی مناطق تهران وجود ندارد؛ مشکلی که بر اساس گفته‌های روابط عمومی این اپراتور به رسانه‌ها قرار است طی ساعات آینده برطرف شود.

روابط عمومی همراه اول ضمن تایید این نقص فنی ضمن پوزش از کاربران این اپراتور اعلام کرده که «این مشکل به دلیل قطعی فیبر نوری از سوی شرکت مخابرات در محدوده جردن و ونک تا تقاطع نیایش و کردستان (پارک وی) رخ داده است و خطوط این مناطق از دسترس خارج شده است.» او تاکید کرده که این اپراتور در تلاش است تا مشکل مذکور را در عرض دو سه ساعت حل و فصل کند.

در همین راستا اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران اعلام کرد که مشکل ارتباطی ایجاد شده در بخش محدودی از شمال غرب تهران، بدلیل خراب شدن تجهیزات انتقال مرکز شهید دستغیب تهران بوده و مشکلی در شبکه همراه اول وجود ندارد. گفتنی است کارشناسان فنی مخابرات در حال رفع مشکل ایجاد شده هستند.

کاربران این اپراتور در برخی مناطق تهران مانند ونک، جردن، خیابان فرشته، امیرآباد و چند منطقه دیگر با عبارت No Service مواجه هستند.

 

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • ali_mlk
    ali_mlk | ۲۲ مهر ۱۳۹۹

    اوه اوه چه جاهایم قطع شده خخخ

مطالب پیشنهادی