ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

گجت پوشیدنی
تکنولوژی

ایرپاد و ایرپاد پرو جدید سال آینده میلادی با طراحی متفاوت از راه می‌رسند

ایرپاد و ایرپاد پرو اپل تبدیل به محصولات مهمی در بازار شده‌اند و انتظار می‌رود سال آینده میلادی با نسل جدید آن‌ها با طراحی متفاوت و بدون پایه ملاقات کنیم. اخیرا جزئیات جدیدی درباره محصولات ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۶ آبان ۱۳۹۹ | ۱۴:۳۰

ایرپاد و ایرپاد پرو اپل تبدیل به محصولات مهمی در بازار شده‌اند و انتظار می‌رود سال آینده میلادی با نسل جدید آن‌ها با طراحی متفاوت و بدون پایه ملاقات کنیم.

اخیرا جزئیات جدیدی درباره محصولات جایگزین ایرپاد و ایرپاد پرو اپل منتشر شده که دید مناسبی درباره روند توسعه آن‌ها در اختیار ما قرار می‌دهد. طبق گزارش جدید، ایرپاد عادی با طراحی مشابه ایرپاد پرو وارد بازار می‌شود و کاربران می‌توانند سری آن را تعویض کنند.

با وجود چنین قابلیتی، کاربران نباید منتظر فناوری حذف نویز در این محصول باشند که می‌تواند شارژدهی باتری را آن را افزایش چشمگیری دهد.

ایرپاد پرو جدید تغییراتی بیشتری را تجربه خواهد کرد و از طراحی متفاوتی بهره می‌برد. پایه این محصول حذف خواهد شد و طراحی گردتری به خود می‌گیرد که نتیجه آن، کاهش ابعاد شاسی خواهد بود.

در حال حاضر اپل با چندین چالش برای طراحی جدید روبه‌رو است و نمی‌تواند تمام قطعات سخت افزاری موجود در نسل کنونی را درون یک شاسی کوچکتر قرار دهد. با این حال با توجه به روندی که شرکت‌های دیگر در محصولاتی مانند پیکسل بادز یا گلکسی بادز در پیش گرفته‌اند، اپل نیز احتمالا موفق به کاهش اندازه ایرباد بی‌سیم خود خواهد شد.

ایرپاد پرو

اپل به دنبال استفاده از چیپ وایرلس جدید در این دو محصول جدید خود است و مدل پایه را نیمه اول سال آینده میلادی وارد بازار خواهد کرد. این ایربادهای بی‌سیم با محصولات صوتی دیگر این کمپانی یعنی هوم پاد مینی و هدفون دور گوشی همراه می‌شوند.

انتظار می‌رود شرکت‌های «Luxshare Precision Industry» و «Goertek» وظیفه ساخت بیشتر آن‌ها را برعهده داشته باشند. نزدیک به ۴۰ درصد درآمد Goertek توسط شرکت اپل تامین می‌شود و اخیرا ارزش سهام آن‌ افزایشی ۲.۵ درصدی را تجربه کرده است.

بسیاری از کاربران منتظر رونمایی از ایرپاد استودیو هستند و انتظار داشتیم که در مراسم رونمایی از گوشی‌های سری آیفون ۱۲ از راه برسد که چنین اتفاقی رخ نداد. در گزارش اخیر به عملکرد نامناسب هدبند هدفون در زمان تست اشاره شده. اپل از طرح اولیه این محصول فاصله گرفته و خبری از هدبند قابل تعویض در آن نخواهد بود، هرچند می‌توان پدهای آن را تغییر داد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی