ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپل همچنان مک بوک با پردازنده اینتل می‌فروشد

اپل در مراسم امشب از سه مدل کامپیوتر مک جدید مبتنی بر پردازنده Arm رونمایی کرد: مک بوک ایر ۱۳ اینچی، مک بوک پرو ۱۳ اینچی و مک مینی. حالا که مک‌های جدید از راه ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۲۰ آبان ۱۳۹۹ | ۲۳:۳۰

اپل در مراسم امشب از سه مدل کامپیوتر مک جدید مبتنی بر پردازنده Arm رونمایی کرد: مک بوک ایر ۱۳ اینچی، مک بوک پرو ۱۳ اینچی و مک مینی. حالا که مک‌های جدید از راه رسیده‌اند، اپل پروسه حذف برخی از مک‌های مبتنی بر پردازنده اینتل را از سبد محصولاتش آغاز کرده است اما همچنان بعضی از این محصولات با پردازنده اینتل به فروش می‌رسند؛ البته اگر کاربر به دنبال خرید آن باشد.

اپل می‌گوید مک بوک ایر حالا فقط با چیپست اپل سیلیکون ارائه می‌شود و دیگر امکان خرید این محصول با پردازنده اینتل وجود ندارد. مک بوک ایر ۲۰۲۰ با شروع قیمت ۹۹۹ دلار روانه بازار خواهد شد.

امکان خرید برخی از مدل‌های گران قیمت مک بوک پرو ۱۳ اینچ با پردازنده اینتل وجود دارد. مک بوک پرو ۱۳ اینچی مجهز به چیپست M1 جایگزین مک بوک پرو قبلی با دو درگاه تاندربولت شده و با شروع قیمت ۱۲۹۹ و ۱۴۹۹ دلار به بازار عرضه می‌شود. مدل‌هایی که از پردازنده اینتل برخوردارند، با شروع قیمت ۱۷۹۹ و ۱۹۹۹ دلار عرضه شده و از چهار پورت تاندربولت بهره می‌برند.

مدل‌های گران قیمت مک مینی نیز همچنان با پردازنده اینتل قابل خریداری هستند. نسخه‌های مبتنی بر چیپست M1 مک مینی با شروع قیمت ۶۹۹ و ۸۹۹ دلار روانه بازار می‌شوند و نسخه‌های مجهز به پردازنده اینتل با قیمت پایه ۱۰۹۹ دلار از راه خواهند رسید.

اپل با معرفی مک‌های جدید رسماً پروسه دو ساله برای مهاجرت کامل به پردازنده اختصاصی را آغاز کرد. مک بوک پرو ۱۶ اینچی، آی مک، آی مک پرو و مک پرو همچنان با پردازنده‌های اینتل عرضه می‌شوند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی