ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

فراخوان ۳۵۰ هزار زنگ هوشمند آمازون Ring به خاطر خطر آتش‌سوزی

به دنبال آتش گرفتن تعدادی زنگ درب هوشمند «رینگ ویدئو دوربل 2» آمازون در آمریکا و ایجاد خسارت مالی و چند مورد سوختگی، این شرکت به کلیه خریداران خود اعلام کرده است که شماره سریال ...

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۲۲ آبان ۱۳۹۹ | ۱۱:۳۰

به دنبال آتش گرفتن تعدادی زنگ درب هوشمند «رینگ ویدئو دوربل 2» آمازون در آمریکا و ایجاد خسارت مالی و چند مورد سوختگی، این شرکت به کلیه خریداران خود اعلام کرده است که شماره سریال زنگ درب هوشمند را در وب‌سایت «رینگ» بررسی کنند تا از بروز آتش سوزی احتمالی جلوگیری شود.

آمازون تاکنون 350 هزار زنگ درب هوشمند در آمریکا و 8700 زنگ درب هوشمند در کانادا فروخته است. براساس اعلام آمازون از بین این تعداد، تنها زنگ درب هوشمند رینگ ویدئو دوربل 2 در معرض آتش گرفتن قرار دارد که در بازه زمانی خرداد تا مهرماه سال جاری به بازار عرضه شده‌اند.

تاکنون 23 مورد آتش سوزی زنگ درب رینگ ویدئو دوربل 2 گزارش شده که خسارت‌های مالی را برای مشتریان به دنبال داشته است. از این تعداد آتش سوزی گزارش شده، 8 مورد نیز منجر به سوختگی مشتریان را به دنبال داشته است.

بر اساس اطلاعیه‌ای که در وب‌سایت «کمیسیون ایمنی محصولات مصرف کننده» ایالات متحده (CPSC) منتشر شده است، آمازون از فراخوانی گسترده در مورد رینگ ویدیئو دوربل 2 خبر داده است. در این فراخوان دلیل آتش سوزی زنگ درب هوشمند آمازون، استفاده از پیچ نامناسب در نصب ذکر شده که باعث گرم شدن بیش از حد باتری و درنهایت آتش سوزی می‌شود.

از زمان انتشار فراخوان گسترده تاکنون، آمازون 85 مورد گزارش از زنگ درب هوشمند با همین مشکل دریافت کرده است. کاربرانی که نگران خطر آتش سوزی زنگ درب هوشمند هستند، می‌توانند شماره سریال آن را در وب‌سایت Ring بررسی کنند. ظاهرا دفترچه راهنمایی برای این کاربران در وب‌سایت قرار داده شده که با مطالعه آن می‌توانند مشکل پیچ مورد استفاده در نصب را حل کنند و لزومی به عودت زنگ درب هوشمند نیست.

سخنگوی رینگ در بیانیه‌ای اعلام کرد:

«امنیت مشتریان، اولویت اصلی ما است. ما با CPSC در این مورد همکاری نزدیکی داریم و با مشتریانی که رینگ ویدئو دوربل 2 خریداری کرده‌اند، تماس گرفته‌ایم تا اطمینان حاصل کنیم دفترچه راهنمای کاربری را دریافت کرده و دستورالعمل‌های نصب را مطالعه کرده‌اند. لزومی به عودت زنگ درب هوشمند نیست.»

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی