ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سامسونگ احتمالا در حال توسعه اپ مبتنی بر بلاکچین برای انتقال امن فایل است

بر اساس برخی گزارش‌ها سامسونگ در حال توسعه برنامه اشتراک گذاری فایل جدیدی است که به لطف استفاده از فناوری بلاکچین انتقال امن فایل‌ها بین گوشی‌های این شرکت را امکان پذیر می‌کند. سامسونگ به منظور ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۲۶ آبان ۱۳۹۹ | ۱۶:۱۵

بر اساس برخی گزارش‌ها سامسونگ در حال توسعه برنامه اشتراک گذاری فایل جدیدی است که به لطف استفاده از فناوری بلاکچین انتقال امن فایل‌ها بین گوشی‌های این شرکت را امکان پذیر می‌کند.

سامسونگ به منظور ارتقا امنیت اشتراک گذاری فایل بین گوشی‌های این شرکت، در حال توسعه اپلیکیشن جدیدی به نام Private Share است که از قدرت فناوری بلاکچین برای انتقال امن فایل‌ها استفاده می‌کند. کاربران به کمک این اپ می‌توانند فایل‌ها را به شکل خصوصی به اشتراک بگذارند. علاوه بر این می‌توان برای فایل‌ها تاریخ انقضا تعیین کرد به گونه‌ای که پس از تاریخ مد نظر از گوشی گیرنده حذف می‌شوند. گیرنده اجازه اشتراک گذاری فایل‌های ارسالی از طریق Private Share را نداشته و امکان گرفتن اسکرین شات را نیز ندارد.

مشابه آنچه در قابلیت Quick Share سامسونگ مشاهده می‌شود، فرستنده و گیرنده برای انتقال امن فایل‌ها باید برنامه Private Share را روی گوشی نصب کرده باشند. برای انتقال فایل‌ها ابتدا فرستنده درخواست شروع ارسال فایل را برای گیرنده می‌فرستد که در صورت تأیید شدن توسط گیرنده، یک کانال امن برای تبادل فایل‌ها ایجاد خواهد شد.

آنطور که در گزارش نوشته شده، سامسونگ احتمالاً همزمان با معرفی سری گلکسی S21 از اپ Private Share به عنوان یکی از قابلیت‌های جدید این خانواده رونمایی خواهد کرد و سپس آن را مثل قابلیت Quick Share و Music Share برای پرچمدارهای قبلی منتشر خواهد کرد. طبیعتاً این اپ فقط برای گوشی‌های سامسونگ منتشر خواهد شد و برای بهره مندی از آن باید یکی از گوشی‌های سری گلکسی را داشت. سامسونگ احتمالاً اوایل ژانویه ۲۰۲۱ (اواسط دی) از سری گلکسی S21 رونمایی می‌کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی