ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

توییتر تعداد فالوورهای صفحه رییس جمهور آمریکا را از ۳۳ میلیون به صفر می‌رساند

توییتر اعلام کرده بود که روز معارفه رییس جمهور جدید آمریکا، پروفایل رسمی ریاست جمهوری (POTUS) به جو بایدن منتقل خواهد شد. این شبکه اجتماعی در آخرین اطلاعیه خود گفته که این حساب کاربری بدون ...

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۳ دی ۱۳۹۹ | ۱۳:۱۵

توییتر اعلام کرده بود که روز معارفه رییس جمهور جدید آمریکا، پروفایل رسمی ریاست جمهوری (POTUS) به جو بایدن منتقل خواهد شد. این شبکه اجتماعی در آخرین اطلاعیه خود گفته که این حساب کاربری بدون فالوور به رییس جمهور جدید منتقل می‌شود.

در قانون اساسی آمریکا هیچ ماده قانونی در انتقال صلح آمیز حساب‌های کاربری وجود ندارد و وقتی چنین قانونی برای کشور پهناوری همچون ایالات متحده نوشته می‌شده، قانون‌گذاران حتی فکرش را هم نمی‌کردند که روزی برای انتقال قدرت، مواردی همچون انتقال حساب کاربری و پسوردها به میان بیاید.

یکی از مهم‌ترین حساب‌های کاربری رییس جمهور جدید، پروفایل رسمی POTUS است که درحدود 33 میلیون فالوور دارد و حساب کاربری رسمی رییس جمهور آمریکا در توییتر محسوب می‌شود.

علاوه بر POTUS، حساب‌های کاربری دیگری همچون اکانت‌های رسمی دولت آمریکا مثل کاخ سفید (WhiteHouse)، معاون اول رییس جمهور (VP) و نیز بانوی اول ایالات متحده (FLOTUS) به دولت جو بایدن تحویل داده خواهد شد؛ اما در بین حساب‌های کاربری، POTUS از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

پست‌های تمام حساب‌های کاربری پیش از انتقال به دولت جدید بایگانی می‌شود و کلیه اکانت‌ها ریست می‌شود تا شمارش توییت‌ها صفر شود.

توییتر اعلام کرده که این حساب کاربری در روز معارفه رییس جمهور جدید به وی منتقل خواهد شد؛ اما دیگر خبری از 33 میلیون فالوور نیست و حساب کاربری POTUS بدون فالوور به جو بایدن منتقل می‌‌شود.

در سال 2017 میلادی در زمان انتقال قدرت از باراک اوباما به دونالد ترامپ وضعیت به این شکل نبود و فالوورهای حساب کاربری ریاست جمهوری به حساب جدیدی منتقل و مجددا به اکانت POTUS اضافه شدند. درنتیجه فالوورهای اکانت حفظ شد؛ اما این بار توییتر تغییراتی در روال کار ایجاد کرده است.

توییتر مصر است چنین روالی را پیاده سازی کند و تا این لحظه توجهی به نظرات موافق و مخالف نشان نداده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • molavy
    molavy | ۴ دی ۱۳۹۹

    الهی خیره نبینه از اکانتش

    • _armyn
      _armyn | ۴ دی ۱۳۹۹

      ????

  • آریا
    آریا | ۳ دی ۱۳۹۹

    کسی با اکانت دولتی ترامپ کاری نداره. مردم اکانت شخصی ترامپ رو فالو کردن و تعدادشون از تعداد فالوورهای بایدن خیلی بیشتره.
    این نشون میده ترامپ بر عکس تبلیغات گلوبالیست ها محبوبیت بالایی داره

مطالب پیشنهادی