ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

کسب و کار

دومین دوره بوت کمپ دیجیتال با حمایت معاونت علمی از ۱۳ دی‌ماه برگزار می‌شود

دومین دوره بوت کمپ دیجیتال مارکتینگ از ۱۳ دی ماه ۱۳۹۹ آغاز می‌شود و بیش از صد ساعت دوره آموزشی برای کاربران در نظر گرفته خواهد شد. با گذشت نزدیک به یک سال از شیوع ...

آرش پارساپور
نوشته شده توسط آرش پارساپور | ۹ دی ۱۳۹۹ | ۱۶:۱۰

دومین دوره بوت کمپ دیجیتال مارکتینگ از ۱۳ دی ماه ۱۳۹۹ آغاز می‌شود و بیش از صد ساعت دوره آموزشی برای کاربران در نظر گرفته خواهد شد.

با گذشت نزدیک به یک سال از شیوع ویروس کرونا در زندگی مردم و کسب و کارها، لزوم ورود کسب و کارها به فضای دیجیتال و تقویت فعالیت‌های استارتاپ‌ها در این محیط بیش از پیش برای همگان روشن شده است. از سوی دیگر با رشد این حوزه، نیاز بازار و فرصت اشتغال جوانان ایجاد شده است و توانمندسازی افراد یکی از مهم‌ترین اقدامات لازم در این زمینه به شمار می‌رود.

دور اول بوت کمپ دیجیتال مارکتینگ، پاییز امسال به‌صورت آنلاین و با مشارکت مرکز نوآوری ویکست با حمایت ستاد توسعه فناوری‌های اقتصاد دیجیتال و هوشمند سازی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری توسط ۱۶ مدرس به مدت 100 ساعت برگزار شد. دومین دوره این بوت کمپ در قالب ۱۰۰ ساعت آموزش آنلاین کاربردی به همراه ۵۰ ساعت جلسات رفع اشکال و پشتیبانی آنلاین ارائه می‌شود.

«زهرا رحمتیان» مدیراجرایی این بوت کمپ در گفتگو با دیجیاتو می‌گوید بیش از ۶۰ نفر در دوره قبلی این رویداد شرکت کردند که بسیاری از آنها یا در همین شرکت و یا شرکت‌های همکار در طول این پروژه استخدام شده‌ و یا در مرحله استخدام قرار دارند. حاتمیان می‌گوید: «فارغ‌التحصیلان رشته‌های مرتبط با بازاریابی و تبلیغات که علاقه‌مند به استخدام در این حوزه دارند، دانشجویان رشته‌های مرتبط با بازاریابی و تبلیغات، فعالان اکوسیستم استارتاپی، کارشناسان بازاریابی، تبلیغات و فروش که تمایل به ارتقای شغلی دارند، کارآفرینان و صاحبان مشاغل از مخاطبین هدف این دوره هستند.»

رحمتیان در پاسخ به این پرسش که شرایط شرکت در این رویداد چگونه است به دیجیاتو می‌گوید که در وهله اول یک تست آزمایشی از دانشجویان گرفته می‌شود: «اینکار را می‌کنیم تا تیمی یکدست از دانشجویان داشته باشیم و بتوانیم مطمئن باشیم که حداقل آگاهی‌های لازم برای شرکت در دوره را دارند. پس از قبولی در این تست، افراد می‌توانند در دوره‌ها شرکت کنند. سال گذشته نزدیک به صد نفر قبولی داشتیم که نزدیک به هفتاد درصد آنها در دوره شرکت کردند.»

ظرفیت ثبت‌نام در این دوره آنلاین ۶۰ نفر بوده و از این تعداد ۲۰ نفر از شرکت‌کنندگان در شرکت‌های حامی استخدام شده و ۲۵ نفر از دانشجویان برای کارآموزی جذب خواهند شد. رحمتیان درباره چرایی محدود کردن دانشجویان در یک دوره آنلاین که نیازی به کلاس فیزیکی ندارد به دیجیاتو می‌گوید: «با تجربه‌ای که در دوره گذشته کسب کردیم به این نتیجه رسیدیم که بهتر است آمار دانشجویان را محدودتر نگه‌داریم تا بتوانیم ارتباطات بهتری و پشتیبانی قوی‌تری برای آنها تدارک ببینیم.»

او درباره نحوه فرایند دوره‌های آموزشی نیز به دیجیاتو می‌گوید: «دانشجویان در کلاس‌ها عملا وارد یک پروژه عملیاتی می‌شوند و این پروژه را در یکی از شرکت‌های همکار ما مانند ژانس تبلیغات دیجیتال دیما، پلتفرم تبلیغات آنلاین یکتانت، آژانس بازاریابی دیجیتال ادنگاه، مورف استودیو، آهن آنلاین و دوزلی بوک و یا خود اینفوگرام پیش می‌برند. برخی از دانشجویان که خودشان از اعضای تیم یک استارتاپ هستند نیز می‌توانند این پروژه کیس استادی را در تیم خودشان پیاده سازی کنند.»

لازم به ذکر است، با مشارکت حامیان برای تعدادی از شرکت‌کنندگان دوره تا ۵۰ درصد مبلغ تخفیف شهریه آموزشی در نظر گرفته شده است که این حمایت برگرفته از مسئول اجتماعی شرکت‌های همکار اینفوگرام در این رویداد و همچنین حمایت‌های معاونت علمی و ریاست جمهوری نشات گرفته شده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی