ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اپلیکیشن مکمل اینستاگرام
نرم افزار و اپلیکیشن

پنج اپلیکیشن مکمل اینستاگرام که باید آن‌ها را بشناسید [تماشا کنید]

اینستاگرام برای پاسخ به نیازهای معمولی شاید امکانات کافی داشته باشد، اما اگر تولیدکننده محتوا هستید یا پیج مهمی را اداره می‌کنید، برای پیشرفت کارتان نمی‌توانید فقط روی امکانات این اپ متکی باشید. در کنار ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۹ دی ۱۳۹۹ | ۲۰:۰۰

اینستاگرام برای پاسخ به نیازهای معمولی شاید امکانات کافی داشته باشد، اما اگر تولیدکننده محتوا هستید یا پیج مهمی را اداره می‌کنید، برای پیشرفت کارتان نمی‌توانید فقط روی امکانات این اپ متکی باشید.

در کنار اینستاگرام، حتما باید از یک سری ابزار جانبی و اپلیکیشن مکمل استفاده کنید که هم کیفیت کار بالا برود و هم به لایک‌های بیشتر و فالوورهای بالاتر برسید. در ویدیویی که برایتان آماده کرده‌ایم، پنج مورد از این ابزار ضروری را به شما معرفی کرده‌ایم که می‌توانند در نقش مکمل اینستاگرام ظاهر شوند.

تولید ویدیوهای خوب و با کیفیت، قطعا یک ویرایشگر ویدیوی خوب را می‌طلبد. برای همین در ویدیو اپلیکیشن InShot را به شما معرفی کرده‌ایم که جزو ابزار حرفه‌ای این کار در آی او اس و اندروید به شمار می‌آید.

تماشا از آپارات دیجیاتو

اپلیکیشن بعدی Tagify نام دارد که یک ابزار تخصصی برای تولید و پایش بهترین هشتگ‌هاست. به لطف این اپلیکیشن مکمل اینستاگرام می‌توانید به بهتر دیده شدن پست‌هایتان کمک کنید. اما اپلیکیشن بعدی Foco Design است که کلکسیونی از زیباترین قالب‌های آماده ثابت و متحرک برای پست و استوری اینستاگرام را در اختیارتان قرار می‌دهد.

لوگوی زیبا و هایلایت‌های به درستی تقسیم‌بندی شده، نقش بسیار مهمی در جذب فالوور و ماندن آن‌ها در پیج شما دارند. بنابراین شاید بد نباشد که از اپلیکیشن Highlight Cover & Logo Maker که در ویدیو معرفی شده برای طراحی لوگو و هایلایت استوری کمک بگیرید.

تماشا از یوتیوب دیجیاتو

و در نهایت، اگر زمانبندی پست‌های اینستاگرام یکی از چالش‌های کاری پیش روی شماست، اپلیکیشن Buffer که در ویدیو معرفی شده می‌تواند یکی از مهم‌ترین ابزار شما برای مدیریت بهتر اینستاگرام باشد. ضمنا بافر به غیر از اینستاگرام از سایر شبکه‌های اجتماعی مثل توییتر و فیسبوک و لینکدین هم پشتیبانی می‌کند.

برای آشنایی با این پنج اپلیکیشن مکمل اینستاگرام تماشای ویدیوی ما را از دست ندهید. مثل همیشه منتظر نظر، انتقادات و پیشنهادات شما کاربران همیشه همراه هستیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی