ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ایلان ماسک
تکنولوژی

ایلان ماسک: بیت کوین در آستانه پذیرش گسترده توسط سیستم‌های مالی قرار دارد

رمزارزها در ماه‌های گذشته مورد توجه زیادی قرار گرفته‌اند و مطرح‌ترین آن‌ها، بیت کوین در زمینه قیمت چندین بار رکوردشکنی کرده. کارآفرین میلیاردر، ایلان ماسک که به تازگی به نمایه حساب توییترش بیت کوین را ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ | ۱۴:۳۰

رمزارزها در ماه‌های گذشته مورد توجه زیادی قرار گرفته‌اند و مطرح‌ترین آن‌ها، بیت کوین در زمینه قیمت چندین بار رکوردشکنی کرده. کارآفرین میلیاردر، ایلان ماسک که به تازگی به نمایه حساب توییترش بیت کوین را اضافه کرده، حالا در گفتگویی به پذیرش گسترده بیت کوین در آینده اشاره و خود را حامی آن اعلام کرده است.

ایلان ماسک به تازگی در شبکه اجتماعی صوتی اختصاصی «Clubhouse» گفتگویی داشته و نظرش درباره بیت کوین را مطرح کرده. کاربران تنها با دعوت می‌توانند در این شبکه اجتماعی عضو شوند و سپس امکان پیوستن به گفتگوهای مختلف برای آن‌ها فراهم می‌شود.

از ایلان ماسک در گفتگو با «اندرسن هورویتز» و سایر سرمایه‌گذاران درباره بیت کوین سوالی پرسیده شده و مدیرعامل تسلا به آن پاسخ داده است. چند روز پیش ماسک کلمه بیت کوین را به بیو توییتر خود اضافه کرد که باعث افزایش ۱۴ درصدی ارزش آن تنها در مدت ۳۰ دقیقه شد.

پس از اینکه ماسک دست به چنین کاری زد، بسیاری از علاقه‌مندان و سرمایه‌گذاران بیت کوین منتظر اظهارنظر مثبت و عمومی مدیرعامل تسلا درباره رمزارزها بودند. حالا یکی از مدیران صنعتی که در این گفتگو حضور داشته، از زبان ایلان ماسک توییت زیر را منتشر کرده:

«به نظرم بیت کوین دارایی خوبی است و از آن حمایت می‌کنم. فکر می‌کنم بیت کوین در آستانه پذیرش گسترده توسط سیستم‌های مالی مرسوم قرار دارد.»

ایلان ماسک بیت کوین

در حالت کلی مدیران صنعتی نسبت به گفته اظهارنظر ماسک درباره بیت کوین دید مثبتی داشته‌اند. برای مثال یکی از شرکای شرکت سرمایه‌گذاری «Gray Matters Capital» به نام «جیمز تودار» در توییتی به گفته‌های ماسک اشاره کرده:

«یکی از مخترعین پیشرو در عصر ما، توجهی به بیت کوین نداشته. حالا ایلان ماسک در Clubhouse از دوستی می‌گوید به آن در سال ۲۰۱۳ کیکی به شکل بیت کوین داده. در حالی ماسک دیر به این جمع اضافه شده، فکر می‌کند بیت کوین در آستانه پذیرش توسط سیستم‌های مالی قرار دارد.»

با وجود چنین اظهارنظری از سوی ماسک، مدیرعامل تسلا در این گفتگو اشاره‌ای به میزان دارایی بیت کوین خود نکرده و نمی‌دانیم این میلیاردر چه میزان از دارایی خود را به این رمزارز تبدیل کرده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • Uncle_STULIN
    Uncle_STULIN | ۱۳ بهمن ۱۳۹۹

    الان دوباره قیمت بیت کوین سعود می کنه و تعداد ماینر ها بیشتر میشه. ایلان ماسک، میشه خفه شی ؟

    • Mehran
      Mehran | ۱۳ بهمن ۱۳۹۹

      سعود؟
      بی سواد...

      • Uncle_STULIN
        Uncle_STULIN | ۱۳ بهمن ۱۳۹۹

        العفو

  • molavy
    molavy | ۱۳ بهمن ۱۳۹۹

    چون پیپال کلی بیت کوین خریده ،ایلان هم کلی از سهام پیپال رو داره، مسخره دروغگو، سال ۲۰۱۹ کل خرید و فروش بیت کوین ۱.۵ درصدش برای کالا بوده، باقیش برای مبادله خود کوین بوده،

مطالب پیشنهادی