ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ارزش بازار رمزارزها با کمک توییت‌های ماسک به ۱.۲ تریلیون دلار رسید

بیت کوین به لطف حمایت ماسک به ۴۰ هزار دلار نزدیک شد تا ارزش بازار پول‌های دیجیتال به رکورد چشمگیر ۱.۲ تریلیون دلار برسد. ارزش بزرگ‌ترین رمزارز دنیا امروز (شنبه) با افزایش ۴.۳ درصدی به ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۱۸ بهمن ۱۳۹۹ | ۱۵:۳۰

بیت کوین به لطف حمایت ماسک به ۴۰ هزار دلار نزدیک شد تا ارزش بازار پول‌های دیجیتال به رکورد چشمگیر ۱.۲ تریلیون دلار برسد.

ارزش بزرگ‌ترین رمزارز دنیا امروز (شنبه) با افزایش ۴.۳ درصدی به ۳۹ هزار و ۴۹۹ دلار رسید تا این پول دیجیتال به رکورد اوایل ماه ژانویه (تقریباً ۴۲ هزار دلار) نزدیک شود. پول‌های دیجیتال رشد فوق العاده‌ای را تجربه می‌کنند به طوری که طبق گزارش بلومبرگ ارزش بیش از ۶ هزار توکن حالا به رقم بی‌سابقه ۱.۲۲ تریلیون دلار رسیده است.

افزایش ارزش رمزارزها تا حدی به خاطر حمایت ایلان ماسک مدیرعامل تسلا و اسپیس ایکس از بیت کوین و همچنین رشد اتر، دومین رمزارز بزرگ دنیا بوده است. ماسک با توییت‌های اخیر خود سبب افزایش قیمت بیت کوین و دیگر رمزارزها شده است. برای نمونه او دیروز توییتی طنزآمیز در مورد دوج کوین (Dogecoin) منتشر کرد و ارزش آن را ۵۹ درصد افزایش داد. این توییت تقاضا برای خرید دوج کوین را به شدت بیشتر کرد و سبب شد تا ارزش بازار آن، هر چند موقتی، از ۶ میلیارد دلار عبور کند.

ماسک همچنین هفته قبل خود را حامی بیت کوین معرفی کرد و گفت که این رمزارز در آستانه پذیرش گسترده توسط سیستم‌های مالی قرار دارد. سخنان او سبب شد تا بسیاری از کاربران به سرمایه گذاری در آن تشویق شوند. جالب‌تر اینکه او تنها چند روز قبل با اضافه کردن هشتگ بیت کوین به بیوگرافی توییتر خود سبب جهش ۵ هزار دلاری آن شد.

شرکت‌های مالی بزرگ نیز در حال روی خوش نشان دادن به رمزارزها هستند. ویزا از احتمال اضافه شدن بیت کوین به شبکه این شرکت در آینده نزدیک خبر داده و پی‌پل نیز پیش بینی کرده تجارت این رمزارز تا سال ۲۰۲۳ درآمد ۲ میلیارد دلاری عاید آن خواهد کرد.

بیت کوین حالا در مسیر رسیدن به ۵۰ هزار دلار است؛ در صورت رخ دادن چنین اتفاقی، ارزش بازار این رمزارز به حدود ۱ تریلیون دلار خواهد رسید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • VDIEX
    VDIEX | ۱۸ بهمن ۱۳۹۹

    این ی جادوگرِ ب نظرم

مطالب پیشنهادی