ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

پازل آیفون تاشو کامل‌تر می‌شود: اپل می‌خواهد جوان‌ها را هدف بگیرد

مدت‌هاست خبرهای مختلفی در مورد آیفون تاشو اپل منتشر می‌شود. «جان پروسر» که معمولا خبرهایی در مورد موبایل‌های معرفی نشده به اشتراک می‌گذارد حالا از طراحی جمع و جور آیفون تاشو و عرضه آن در ...

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۲۱ بهمن ۱۳۹۹ | ۱۹:۱۵

مدت‌هاست خبرهای مختلفی در مورد آیفون تاشو اپل منتشر می‌شود. «جان پروسر» که معمولا خبرهایی در مورد موبایل‌های معرفی نشده به اشتراک می‌گذارد حالا از طراحی جمع و جور آیفون تاشو و عرضه آن در ترکیب رنگ متنوع با هدف استفاده توسط کاربران جوان خبر داد.

براساس ویدیوی به اشتراک گذاشته شده در کانال یوتیوب «Front Page Tech» به نظر می‌رسد پس از ماه‌ها بررسی درنهایت اپل تصمیم گرفته آیفون تاشو را با طراحی مشابه طراحی موتورولا Razr و گلکسی زد فلیپ به بازار عرضه کند. در این صورت آیفون تاشو مانند کتاب باز و بسته می‌شود و به راحتی و بدون اینکه آسیبی ببینید در جیب جا می‌شود.

یکی دیگر از موضوعاتی که جان پروسر به آن اشاره کرده آن است که آیفون تاشو در رنگ‌های بسیار متنوعی نسبت به گوشی‌های آیفون فعلی به بازار عرضه خواهد شد تا بتواند نظر کاربران جوان را به خود جلب کند.

اگر اپل کاربران جوان را بازار هدف قرار گرفته باشد، در نتیجه احتمال دارد نخستین موبایل آیفون تاشو اپل با قیمت کمتری از حد انتظار به بازار عرضه شود تا چنین کاربرانی بتوانند آن را خریداری کنند.

پیشتر نیز اپل با معرفی آیفون 5C در رنگ های آبی، سبز، صورتی، زرد و سفید مسیر مشابهی را رفته است و این اولین بار نیست که به ترکیب رنگ متنوع فکر می‌کند.

در حالی که برخی شایعه‌ها می‌گویند آیفون تاشو سال ۲۰۲۲ معرفی می‌شود، جان پروسر نظر دیگری دارد و معتقد است که این پروژه آنقدرها هم آماده نیست که بتواند سال آینده میلادی به بازار عرضه شود و از احتمال رونمایی آن در سال ۲۰۲۳ خبر می‌دهد.

ظاهرا اپل برای آزمایش پنل‌های تاشو به سامسونگ سفارش داده است و انتظار می‌رود کره‌ای‌ها نمایشگر مورد نیاز آیفون تاشو را تامین کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی