ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اخبار خودرو

جیلی برای رقابت با تسلا، یک برند جدید برای خودروهای برقی راه‌ا‌ندازی می‌کند

شرکت چینی جیلی که صاحب کمپانی ولوو است و همچنین در دایملر هم سهم دارد، می‌خواهد یک برند جدید برای خودروهای برقی راه‌‎اندازی کند که ظاهرا هدفش، مقابله با رشد بالای تسلا در بازار خودروهای ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۱ فروردین ۱۴۰۰ | ۱۴:۳۰

شرکت چینی جیلی که صاحب کمپانی ولوو است و همچنین در دایملر هم سهم دارد، می‌خواهد یک برند جدید برای خودروهای برقی راه‌‎اندازی کند که ظاهرا هدفش، مقابله با رشد بالای تسلا در بازار خودروهای برقی پریمیوم چین است.

طبق گزارشی جدید، این خودروهای الکتریکی پریمیوم به وسیله زیرمجموعه جدیدی به نام «Lingling Technologies» تولید می‌شوند. این برند جدید «Zeekr» نام خواهد داشت و می‌خواهد حکمرانی تسلا در بازار جهانی خودروهای برقی را به چالش بکشد.

جیلی به دنبال یک استراتژی متفاوت برای این برند است و خودروهای این برند را بطور مستقیم و با قیمت یکسان و یکپارچه می‌فروشد. این کمپانی می‌خواهد این محصولات را بدون هیچ گونه نمایندگی و از طریق هاب‌ها یا مراکز فروش در اختیار خریداران قرار دهد.

محصولات برند Zeekr مبتنی بر شاسی متن باز خودروهای الکتریکی به نام «Sustainable Experince Architecture» خواهد بود.

جیلی

جیلی اولین شرکتی نیست که می‌خواهد حضور گسترده‌تری در بازار خودروهای الکتریکی داشته باشد. در حقیقت برنامه‌های دولت چین برای کاهش استفاده از سوخت‌های فسیلی باعث افزایش تقاضا برای خودروهای برقی در این کشور شده و کمپانی‌ها بیش از پیش به این بازار توجه می‌کنند.

استراتژی فروش مستقیم خودروها به مشتریان منجر به ارتباط بهتر میان آن‌ها و جیلی خواهد شد و همچنین هزینه‌های خودرو را کاهش می‌دهد. علاوه بر این، چینی‌ها می‌خواهند سرویس‌های مختلفی مانند یک کلوب برای صاحبان این خودروها ایجاد کنند. جیلی در ماه‌های اخیر چندین توافقنامه با شرکت‌های مختلف امضا کرده تا ظرفیت تولید خودروهای الکتریکی‌ خود را افزایش دهد.

راه‌اندازی این برند در زمانی که دولت چین استفاده از خودروهای تسلا را برای پرسنل دولتی و نظامی ممنوع می‌کند، می‌تواند منجر به بهبود وضعیت جیلی در بازار شود. با این حال ایلان ماسک به تازگی جاسوسی از چین توسط خودروهای تسلا را رد کرده و گفته اگر چنین چیزی صحت داشته باشد، این کمپانی را تعطیل می‌کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی