ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اخبار خودرو

لامبورگینی از دو مدل مجهز به موتور V12 در ۲۰۲۱ رونمایی خواهد کرد

لامبورگینی قصد دارد تا از دو مدل جدید مجهز به موتور V12 در سال 2021 رونمایی کند. این مسئله پس از ثبت دومین رکورد فروش پس از همه گیری کرونا رسانه‌ای شده است. در سال ...

پویا بهرامی
نوشته شده توسط پویا بهرامی | ۳ فروردین ۱۴۰۰ | ۱۶:۰۰

لامبورگینی قصد دارد تا از دو مدل جدید مجهز به موتور V12 در سال 2021 رونمایی کند. این مسئله پس از ثبت دومین رکورد فروش پس از همه گیری کرونا رسانه‌ای شده است.

در سال 2020 این ساکن سنت آگاتا توانست فروش 7430 دستگاهی را در سرتاسر جهان ثبت کند که به نسبت سال 2019 با فروش 8205 دستگاهی، خبر از یک کاهش فروش بی‌سابقه می‌دهد.

البته از نظر تعداد، لامبورگینی دومین سال پر فروش را در طول تاریخ خود به ثبت رسانده است.

لامبورگینی به دنبال افزایش و رشد فروش در سال 2021 میلادی است و سال را با فروش هوراکان سوپر ترفو اومولوگاتو آغاز خواهد کرد و پس از آن نیز به سراغ 2 محصول جدید با موتور V12 خواهد رفت.

طبق اعلام استفان وینکلمن، اولین محصول یک دستگاه تولید محدود با قیمت بالا خواهد بود که مجهز به سیستم برقی ابرخازن است. این سیستم پیش از این در مدل سیان استفاده شده است.

لامبورگینی در سال 2020 بیشترین میزان سود را تجربه کرد که برابر با 1.161 میلیارد یورو بوده است. این رقم گرچه از نظر مقدار در تاریخ لامبورگینی بی سابقه بوده است اما به علت افزایش هزینه‌های این شرکت در دوران پاندمی، دومین سال از نظر سوددهی پس از سال 2019 لقب گرفته است.

لامبورگینی به مدت 70 روز خطوط تولید خود را به علت گسترش ویروس کرونا تعطیل کرد. بازار آمریکای شمالی همچنان با فروش 2224 دستگاهی پر فروش ترین بازار این کمپانی به شمار می‌رود و پس از آن آلمان با فروش 607 دستگاهی و چین، هونگ کنگ و ماکائو با فروش سر جمع 604 دستگاهی در رتبه بعدی قرار دارند.

ژاپن نیز با فروش 600 دستگاهی جز بازارهای پر فروش این برند ایتالیای به شمار می‌رود. بازار انگلستان نیز با فروش 517 دستگاهی پنجمین بازار پر فروش لامبورگینی لقب گرفته است.

موتور V12

در حال حاضر لامبورگینی برای 9 ماه آینده سفارش جدیدی نمی‌پذیرد و پس از آن در برنامه تولید خود وقت خالی دارد در نتیجه باید حداقل تا 9 ماه آینده صبر کنیم تا از دو محصول جدید مجهز به موتور V12 رونمایی شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی