ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اخبار خودرو

مرسدس در ازای فروش هر دستگاه بنز AMG به نمایندگی‌های خود 1500 دلار جایزه می‌دهد

وبسایت Cars Direct اخیرا گزارشی جالب منتشر کرده که در آن ادعا شده نمایندگی‌های مرسدس بنز در ازای فروش هر مدل مزین به نشان AMG، جایزه‌ای 1500 دلاری دریافت می‌کنند. این امر به معنای آنست ...

سعید علیپور
نوشته شده توسط سعید علیپور | ۲۰ فروردین ۱۴۰۰ | ۱۳:۰۰

وبسایت Cars Direct اخیرا گزارشی جالب منتشر کرده که در آن ادعا شده نمایندگی‌های مرسدس بنز در ازای فروش هر مدل مزین به نشان AMG، جایزه‌ای 1500 دلاری دریافت می‌کنند. این امر به معنای آنست مشتریان هم در صورت خرید مدل‌های مختلف AMG می‌توانند با تکیه بر قدرت چانه‌زنی خود از تخفیف‌های احتمالی نمایندگی بهره‌مند شوند. بر اساس این گزارش، جایزه مذکور از اول آوریل به نمایندگی‌ها اعطا می‌شود.

آنطور که Cars Direct اشاره کرده، مشوق‌های این چنینی معمولا کاهش قیمت را در پی دارد، زیرا آزادی عمل بیشتری به نمایندگی‌ها داده و آنها را در دستیابی به اهداف فروش ماهیانه کمک می‌کند.

بد نیست بدانید اگر یک نمایندگی آمار فروش ماهانه را به طور صد در صدی محقق نماید، برای هر خودروی فروخته شده، 750 دلار از مرسدس بنز دریافت می‌کند؛ حال چنانچه آمار فروش به 110 درصد برسد، جایزه پرداختی از سوی اشتوتگارتی‌ها به 1500 دلار افزایش می‌یابد.

چنین شیوه‌ای نمایندگی‌ها را به تلاش بیشتر برای جلب نظر مثبت مشتریان ترغیب می‌کند. در سال‌های اخیر مرسدس اعضای خانواده AMG را به خوبی تنوع بخشیده و در سبد محصولات آن انواع مدل‌های سدان و شاسی‌بلند دیده می‌شود. همانگونه که در بالا نیز اشاره کردیم، این بده بستان‌های پشت‌پرده، برخلاف تجربیات ما، در نهایت به نفع مشتری تمام می‌شود!

ناگفته نماند مرسدس قصد دارد با فراگیری پیشرانه‌های برقی شده (شامل مدل‌های هیبریدی شارژی و تمام الکتریکی) مدل‌های بیشتری را با نشان AMG راهی بازار کند. این کمپانی ماه قبل از یک پیشرانه هیبریدی شارژی جدید با نام E Performance رونمایی کرد که در مدل‌های رده‌بالای مرسدس AMG به کار گرفته خواهد شد.

گفته می‌شود در نسخه‌های پرچمدار، پیشرانه E Performance مشتمل بر یک موتور برقی و موتور معروف ۴ لیتری V8 توئین توربو خواهد بود. این پیشرانه هیبریدی شارژی با مرسدس AMG GT73 معرفی شده و ۸۰۴ اسب بخار قدرت و ۱۰۰۰ نیوتن متر گشتاور خواهد داشت. با تکیه بر این پیشرانه صفر تا ۶۰ مایل (۹۶ کیلومتر) در کمتر از سه ثانیه محقق خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی