ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ویدیو تایم لپس گوگل ارث از ۳۷ سال تغییرات کره زمین [تماشا کنید]

کاربران گوگل ارث در آخرین بروزرسانی این اپلیکیشن می‌توانند با اضافه شدن ۲۴ میلیون تصویر ماهواره‌ای جدید، ویدیوی تایم لپس ۳۷ سال تغییرات کره زمین را مشاهده کنند. گوگل در این بروزرسانی از ۲۴ میلیون ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۲۷ فروردین ۱۴۰۰ | ۱۸:۰۰

کاربران گوگل ارث در آخرین بروزرسانی این اپلیکیشن می‌توانند با اضافه شدن ۲۴ میلیون تصویر ماهواره‌ای جدید، ویدیوی تایم لپس ۳۷ سال تغییرات کره زمین را مشاهده کنند.

گوگل در این بروزرسانی از ۲۴ میلیون تصویر ماهواره‌ای که از سال ۱۹۸۵ تاکنون به ثبت رسیده استفاده کرده است. لازم به ذکر است که در بروزرسانی قبلی این اپلیکیشن که سال ۲۰۱۶ منتشر شد، تنها از پنج میلیون تصویر استفاده شده بود. بنابراین این موضوع علاقه گوگل به ویژگی تایم‌لپس که برای اولین بار در سال ۲۰۱۳ معرفی شد را نشان می‌دهد.

با استفاده از این قابلیت کاربران می‌توانند مکان‌های خاصی از کره زمین را انتخاب کرده و تغییرات جهان در آن قسمت از زمین را به طور کامل مشاهده کنند. همچنین هنگام استفاده از این قابلیت کاربران می‌توانند از ابزارهای مخصوص بزرگنمایی استفاده کرده یا برای مشاهده آن موقعیت های مکانی از قسمت جستجو اقدام کنند.

گوگل همیشه روش‌های سرگرم‌کننده‌ای برای نمایش جهان را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. این شرکت اخیرا ابزارهای مبتنی بر واقعیت افزوده جدیدی را نیز معرفی کرده که کاربران با استفاده از آن می‌توانند در زمین تونل بزنند و به آن سوی کره خاکی سفر کنند. ویژگی تایم لپس با در اختیار گذاشتن نمایی از کره زمین، تغییرات زیست محیطی را در طول زمان به نمایش می‌گذارد.

همچنین برای افرادی که تمایل دارند جزئیات بیشتری از برخی موقعیت های جغرافیایی خاص داشته باشند، گوگل حدود ۸۰۰ کلیپ با کیفیت 4K جمع آوری کرده که از طریق یوتیوب قابل مشاهده است.

ویژگی تایم لپس گوگل ارث هر سال بروزرسانی می شود. بنابراین در طول زمان تصاویر ماهواره‌ای جدیدی در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. در حال حاضر اپلیکیشن گوگل ارث علاوه بر نسخه وب، در دسترس کاربران اندروید و اپل قرار دارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی