ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

آیفون با دوربین ۴۸ مگاپیکسلی و هدست واقعیت ترکیبی اپل در ۲۰۲۲ معرفی می‌شوند

به گفته «مینگ-چی کو»، تحلیلگر مطرح محصولات اپل در سال ۲۰۲۲ این شرکت علاوه بر هدست واقعیت ترکیبی، از آیفون با دوربین ۴۸ مگاپیکسلی رونمایی می‌کند. به گفته کو، هم اکنون شرکت‌های Largan و Yujingguang ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ | ۲۱:۳۰

به گفته «مینگ-چی کو»، تحلیلگر مطرح محصولات اپل در سال ۲۰۲۲ این شرکت علاوه بر هدست واقعیت ترکیبی، از آیفون با دوربین ۴۸ مگاپیکسلی رونمایی می‌کند.

به گفته کو، هم اکنون شرکت‌های Largan و Yujingguang برای تولید نمایشگر واقعیت مجازی و افزوده و همچنین دوربین ۴۸ مگاپیکسلی در حال کار با اپل هستند. این نمایشگرها در هدست واقعیت ترکیبی اپل مورد استفاده قرار می‌گیرند و احتمالا دوربین ۴۸ مگاپیکسلی برای آیفون ۱۴ پرو و آیفون ۱۴ پرو مکس درنظر گرفته می‌شود.

در گزارش اخیر قیمت رقابتی در بازار لنز دوربین مورد بررسی قرار گرفته و کو عنوان می‌کند چنین وضعیتی ادامه خواهد داشت، البته انتظار می‌رود قیمت لنزها از سه ماهه دوم سال ۲۰۲۱ ثابت شود. همچنین به گفته او هر دو شرکت Largan و Yujingguang از محصولات آینده اپل سودآوری خواهند داشت.

آیفون ۱۳

کو پیش از این اعلام کرده بود که یکی از قابلیت‌های جدید مدل‌های قدرتمند آیفون‌های ۲۰۲۲ یا آیفون ۱۴ پرو و پرو مکس، دوربین ۴۸ مگاپیکسلی خواهد بود که تصور می‌شود از قابلیت ضبط ویدیو با وضوح 8K پشتیبانی کند. در صورت تحقق چنین پیش‌بینی، یک پیشرفت بزرگ برای کوپرتینویی‌ها خواهد بود، با این حال تا معرفی نسل بعدی آیفون‌ها، آیفون ۱۲ پرو مکس بهترین دوربین را میان گوشی‌های اپل در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

طی ماه‌های اخیر شایعات بسیار زیادی درباره هدست واقعیت ترکیبی اپل منتشر شده. پیش از این هم چندین خبرگزاری از سال ۲۰۲۲ به عنوان زمان عرضه این محصول اپل یاد کرده بودند، اما تا زمانی که اپل اطلاعات رسمی منتشر نکند، نمی‌توانیم با اطمینان کامل منتظر چنین موضوعی باشیم. اما همچنان زمان دقیق آن مشخص نشده است. در این مطلب دیجیاتو می‌توانید به تمام اطلاعاتی که تا به امروز درباره هدست واقعیت ترکیبی اپل منتشر شده، دست پیدا کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی