ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

شیائومی از معرفی ایرباد پرچمدارش در ۲۳ اردیبهشت خبر داد

در سه ماهه آخر ۲۰۲۰، شیائومی در چین از هدفون‌ بی‌سیم جدیدش یعنی Mi Air 2 Pro رونمایی کرد. مهم‌ترین ویژگی این هدفون، حذف نویز محیط هنگام پخش صداست. حالا پس از گذشت هفت ماه، ...

ریحانه ولی‌پور
نوشته شده توسط ریحانه ولی‌پور | ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ | ۱۷:۱۵

در سه ماهه آخر ۲۰۲۰، شیائومی در چین از هدفون‌ بی‌سیم جدیدش یعنی Mi Air 2 Pro رونمایی کرد. مهم‌ترین ویژگی این هدفون، حذف نویز محیط هنگام پخش صداست. حالا پس از گذشت هفت ماه، این کمپانی قصد دارد تا بار دیگر هدفون بی سیم دیگری با قابلیت حذف نویز محیط معرفی کند.

امروز شیائومی رندر جدیدی از این هدفون بی سیم جدید خود را منتشر و اعلام کرده که تا سه روز دیگر یعنی ۲۳ اردیبهشت به طور رسمی آن را معرفی می‌کند. متاسفانه این رندر فقط پشت کیس شارژ این هدفون را نشان می‌دهد و اطلاعات خاصی از خود هدفون را مشخص نمی‌کند. تنها چیزی که مشخص است، لوگوی جدید شیائومی روی کیس این هدفون‌ است. همچنین شیائومی گفته این هدفون بی‌سیم، پرچمدار جدید هدفون‌های این کمپانی خواهند بود.

انتظار می‌رود که کیس شارژ این هدفون جدید مانند مدل قبلی خود یعنی Mi Air 2 Pro قابلیت شارژ بی‌سیم داشته باشد و ظرفیت باتری آن به ۵۰۰ میلی‌ آمپر برسد. این هدفون کاملا داخل گوش قرار می‌گیرد و تاکنون فقط از رنگ مشکی آن رونمایی شده که همرنگ با کیس شارژ آن است. همچنین با توجه به شایعاتی که وجود دارد، این مدل هدفون جدید از مدل قبلی خود مقاوم‌تر و عملکرد قابلیت حذف نویز محیط آن بهتر است.

با هشتگ‌هایی که اخیرا در چین استفاده شده، احتمال می‌رود که اسم این هدفون جدید «Mi Noise Reduction Pro» باشد. با اینکه اطلاعات دقیقی از این محصول در دست نیست، اما احتمالا در این هفته قبل از معرفی رسمی اطلاعات جدیدی از آن منتشر شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی