ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سرویس حق اشتراک توییتر با قیمت ماهانه ۳ دلار و امکانات ویژه‌ از راه می‌رسد

توییتر از تابستان سال گذشته مشغول کار روی سرویس حق اشتراک ویژه‌ای برای دسترسی به محتوا است. حالا گفته می‌شود که این سرویس با قیمت ماهانه ۲.۹۹ دلار دسترسی به قابلیت‌هایی مثل Collections را فراهم ...

ایمان صاحبی
نوشته شده توسط ایمان صاحبی | ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ | ۱۰:۳۰

توییتر از تابستان سال گذشته مشغول کار روی سرویس حق اشتراک ویژه‌ای برای دسترسی به محتوا است. حالا گفته می‌شود که این سرویس با قیمت ماهانه ۲.۹۹ دلار دسترسی به قابلیت‌هایی مثل Collections را فراهم می‌کند.

به گزارش توسعه‌دهنده‌ای به نام Jane Manchun Wong، سرویس حق اشتراک توییتر در حال حاضر با اسم «Twitter Blue» در دست توسعه قرار دارد. این سرویس بخشی به نام Collections خواهد داشت که به کاربران اجازه می‌دهد توییت‌های مورد علاقه خود را ذخیره و دسته‌بندی کنند تا در آینده راحت‌تر بتوانند آن‌ها را پیدا کنند.

سرویس «توییتر بلو» قابلیتی برای Undo یا «واگرد» دارد که می‌گذارد کاربران لحظاتی پس از ارسال توییت‌ها، آن‌ها را قبل از اینکه روی شبکه‌های اجتماعی منتشر شوند، لغو و حذف کنند. بازه زمانی واگرد ظاهرا قابل تنظیم است تا کاربران بتواند مطابق سلیقه خود آن را پیکربندی کنند. همچنین می‌توان تعیین کرد که واگرد توییت‌ها روی چه محتواهایی شامل خود توییت‌ها، پاسخ‌ها، نقل‌قول‌ها و غیره اعمال شود.

خانم «وانگ» می‌گوید توییتر در حال کار روی سیستم حق اشتراکی با چند طبقه‌بندی مختلف است. برخی از این طبقه‌بندی‌ها می‌توانند نسبت به بقیه امکانات بیشتری داشته باشند. برای مثال کاربران طبقه‌بندی‌های بالاتر احتمالا راحت‌تر و بی‌دردسرتر می‌توانند اخبار را دنبال کنند.

«جک دورسی»، مدیرعامل توییتر تابستان پارسال گفته بود این شبکه اجتماعی استانداردهای بسیار بالایی را برای خود معین می‌کند تا در قبال ارائه خدمات از کاربران هزینه بگیرد. در حال حاضر مشخص نیست که سرویس حق اشتراک توییتر چه زمانی در دسترس قرار خواهد گرفت. از آن‌جایی که این قابلیت هنوز در دست توسعه قرار دارد، شاید شاهد تغییر قیمت‌ها باشیم، پس بهتر است همچنان منتظر بمانیم.

توییتر یک سرویس اشتراک‌گذاری محتواست که خدمات خود را تقریبا برای همه کاربران به‌صورت رایگان ارائه می‌کند. این شبکه اجتماعی هم‌اکنون بخش عمده درآمد خود را از تبلیغات به دست می‌آورد، ولی ظاهرا با طرح‌هایی مثل سرویس حق اشتراک می‌خواهد منبع درآمد خود را متنوع‌تر کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی