ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپل هنوز شروع به توسعه نسل دوم ایرپاد مکس نکرده است

اپل احتمالا امسال و سال آینده میلادی به ترتیب از ایرپاد ۳ و ایرپاد پرو ۲ رونمایی خواهد کرد، اما ظاهرا نباید منتظر معرفی نسل دوم ایرپاد مکس در آینده نزدیک باشیم چرا که طبق ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۸ خرداد ۱۴۰۰ | ۱۵:۳۰

اپل احتمالا امسال و سال آینده میلادی به ترتیب از ایرپاد ۳ و ایرپاد پرو ۲ رونمایی خواهد کرد، اما ظاهرا نباید منتظر معرفی نسل دوم ایرپاد مکس در آینده نزدیک باشیم چرا که طبق گزارش جدید بلومبرگ، کوپرتینویی‌ها هنوز شروع به توسعه چنین هدفونی نکرده‌اند.

اگرچه اپل هنوز برنامه‌ای برای توسعه نسل دوم هدفون رو گوشی گران‌قیمتش ندارد، اما ظاهرا می‌خواهد نسل کنونی را با رنگ‌های جدیدی روانه بازار کند تا همچنان تقاضا برای آن وجود داشته باشد:

«آخرین محصول از سری ایرپاد، هدفون رو گوشی ایرپاد مکس بود که اواخر سال گذشته میلادی از راه رسید. اگرچه این هدفون ۵۴۹ دلاری بخاطر قیمت بالا و همچنین برخی مشکلات مورد انتقاد قرار گرفته، اما کیفیت بالای صدا و موارد بکار رفته در آن، تحسین کارشناسان و کاربران را در پی داشته. اپل هم اکنون روی نسل دوم این هدفون کار نمی‌کند، با این حال احتمالا در آینده رنگ‌های جدیدی برای ایرپاد مکس کنونی معرفی خواهد کرد.»

نسل دوم ایرپاد مکس

ایرپاد مکس هم اکنون در ۵ رنگ خاکستری فضایی، نقره‌ای، سبز، آبی آسمانی و صورتی به فروش می‌رسد و با توجه به امکان تغییر پدهای این هدفون، کاربران می‌توانند ترکیب‌های رنگی متنوعی را تجربه کنند. با این حال کوپرتینویی‌ها با رنگ‌های جدید، می‌توانند حق انتخاب کاربران را افزایش دهند.

ایرپاد مکس که اواخر سال ۲۰۲۰ با قیمت بالای ۵۴۹ دلار از راه رسید، یک هدفون رو گوشی باکیفیت بی‌سیم است که البته از ارتباط سیمی هم پشتیبانی می‌کند. این محصول از فناوری حذف نویز فعال با حالت شفافیت بهره می‌برد و برای ارتباط سریع و پایدار با محصولات اپل، به تراشه H1 کوپرتینویی‌ها مجهز شده است. این هدفون می‌تواند تا ۲۰ ساعت برای کاربر موسیقی پخش کند و باید آن را از طریق کابل لایتنینگ شارژ کرد.

با وجود چنین قابلیت‌هایی، هدفون گران‌قیمت کوپرتینویی‌ها از سرویس جدید اپل موزیک یعنی Lossless پشتیبانی نمی‌کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی