ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

رندر تبلت هواوی میت پد پرو ۲ از حاشیه‌های بسیار باریک نمایشگر خبر می‌دهد

هواوی قصد دارد در تاریخ ۱۲ خردادماه از تبلت میت پد پرو ۲ با سیستم عامل هارمونی، پشتیبانی از قلم هوشمند M-Pencil، در دو نسخه با بهره‌مندی از چیپست کرین ۹۰۰۰ و کرین 9000E و ...

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۱۰ خرداد ۱۴۰۰ | ۱۵:۳۰

هواوی قصد دارد در تاریخ ۱۲ خردادماه از تبلت میت پد پرو ۲ با سیستم عامل هارمونی، پشتیبانی از قلم هوشمند M-Pencil، در دو نسخه با بهره‌مندی از چیپست کرین ۹۰۰۰ و کرین 9000E و دو اندازه مختلف رونمایی کند.

پیش از فرارسیدن موعد رونمایی، رندری از این تبلت فاش شده که نشان می‌دهد محصول جدید چینی‌ها از حاشیه‌های بسیار باریکی اطراف نمایشگرش بهره خواهد برد.

براساس گزارش‌های منتشر شده از سوی منابع آگاه چینی، هواوی میت پد پرو ۲ احتمالا در دو پیکربندی یکی با بهره‌مندی از چیپست کرین ۹۰۰۰ با پشتیبانی از شبکه وای‌فای و کرین 9000E با پشتیبانی از شبکه 5G معرفی و به بازار عرضه خواهد شد.

گزارش‌های قبلی حاکی از آن هستند که تبلت جدید هواوی در دو نسخه احتمالا با نمایشگر ۱۲.۲ اینچی یا ۱۲.۶ اینچی در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. این در حالی است که هواوی میت پد پرو از نمایشگر کوچک ۱۰.۸ اینچی بهره می‌برد. سال گذشته چینی‌ها از تبلت هواوی میت پد پرو با نمایشگر ۱۰.۸ اینچی با بهره‌مندی از چیپست کرین ۹۹۰ رونمایی کردند.

هنوز اطلاعات زیادی در مورد مشخصات نمایشگر تبلت جدید در دست نیست، اما نسل قبلی این تبلت از نمایشگر  LCD بهره می برد. در نتیجه بعید نیست چینی‌ها تصمیم گرفته باشند که نسل جدید تبلت خود را با همان مشخصات یعنی بهره‌مندی از نمایشگر LCD روانه بازار کنند. با این وجود انتظار می‌رود نمایشگر میت پد پرو ۲ از نرخ تازه‌سازی بالاتری نسبت به نسخه قدیمی‌تر بهره ببرد. به علاوه این احتمال نیز وجود دارد هواوی نسخه دیگری از همین تبلت را با نمایشگر OLED به بازار عرضه کند.

هواوی قصد دارد در کنار تبلت هواوی میت پد پرو ۲، از ساعت هوشمند هواوی واچ ۳ نیز با سیستم عامل هارمونی رونمایی کند. در حالیکه میت پد پرو از باتری با ظرفیت ۷۲۵۰ میلی آمپر ساعتی بهره می‌برد، ظاهرا قرار است تبلت جدید هواوی با ظرفیت باتری بالاتری در دسترس کاربران قرار گیرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی