ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپل اولین نسخه بتای توسعه‌دهندگان iOS 15 و iPadOS 15 را منتشر کرد

اپل پس از معرفی iOS 15 و iPadOS 15 در رویداد WWDC 2021، حالا اولین نسخه بتای توسعه‌دهندگان آن‌ها را منتشر کرده تا توسعه‌دهندگان بتوانند جدیدترین سیستم عامل‌های کوپرتینویی‌ها را تجربه کنند. توسعه‌دهندگان از طریق ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۱۸ خرداد ۱۴۰۰ | ۰۰:۱۱

اپل پس از معرفی iOS 15 و iPadOS 15 در رویداد WWDC 2021، حالا اولین نسخه بتای توسعه‌دهندگان آن‌ها را منتشر کرده تا توسعه‌دهندگان بتوانند جدیدترین سیستم عامل‌های کوپرتینویی‌ها را تجربه کنند.

توسعه‌دهندگان از طریق تنظیمات می‌توانند سیستم عامل‌های جدید را به صورت OTA دریافت کنند. در حالی که اپل چنین نسخه‌ای را منتشر کرده، تمام توسعه‌دهندگان از همان ابتدا به آن دسترسی نخواهند داشت و مدتی طول می‌کشد تا در اختیار همه آن‌ها قرار بگیرد. بنابراین می‌توانید با مراجعه به بخش تنظیمات، چندین بار انتشار iOS 15 را بررسی کنید.

سیستم عامل iOS 15 تا پاییز پیش رو تکمیل نخواهد شد و در همین فصل بطور عمومی در اختیار کاربران مدل‌های مختلف آیفون قرار می‌گیرد. البته کاربران می‌توانند نسخه بتای عمومی آن را ماه آینده میلادی دریافت کنند. کوپرتینویی‌ها در ماه ژوئیه اولین بتای عمومی این سیستم عامل را منتشر خواهند کرد.

همانطور که می‌توان انتظار داشت، در نسخه‌های بتا با عملکرد پایداری روبه‌رو نیستیم و باید با باگ‌های مختلفی دست و پنجه نرم کنیم. بنابراین حتی انتشار بتای عمومی آن در ماه آینده، دلیلی برای نصبش روی دستگاه اصلی کاربران نیست.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی