ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

هواوی با معرفی HMS Core 6.0، از ثبت نام ۴ میلیون توسعه‌دهنده در این پلتفرم خبر داد

هواوی کنفرانس توسعه‌دهندگان خود را در چین برگزار کرد و یکی از نکات مهمی که در این مراسم اعلام شد، رسیدن تعداد اپ‌های سیستم عامل هارمونی به ۱۳۴ هزار عدد بود. این شرکت ضمن رونمایی ...

ایمان صاحبی
نوشته شده توسط ایمان صاحبی | ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ | ۱۱:۳۰

هواوی کنفرانس توسعه‌دهندگان خود را در چین برگزار کرد و یکی از نکات مهمی که در این مراسم اعلام شد، رسیدن تعداد اپ‌های سیستم عامل هارمونی به ۱۳۴ هزار عدد بود. این شرکت ضمن رونمایی از HMS Core 6.0 اعلام کرد که تاکنون بیش از ۴ میلیون توسعه‌دهنده در این پلتفرم ثبت‌نام کرده‌اند.

هواوی در مراسم توسعه‌دهندگان خود از نسخه جدید HMS Core پرده برداشت. این نسخه دارای ابزارهای متعددی است که در زمینه توسعه اپ‌های جدید برای اکوسیستم هواوی به توسعه‌دهندگان کمک می‌کند. HMS Core 4.0 در ماه ژانویه ۲۰۲۰ معرفی شده بود. هواوی ژوئن پارسال HMS Core 5.0 را عرضه کرد و حالا پس از گذشت یک سال نوبت به نسخه ششم این ابزار توسعه رسیده است.

سرعت انتشار این ابزارها خود گواه دیگری مبنی بر جدیت هواوی برای توسعه اکوسیستم نرم‌افزاری هارمونی است. این پلتفرم اکنون با ۱۳۴ هزار اپلیکیشن پس از گوگل پلی استور و اپ استور اپل به سومین پلتفرم نرم‌افزاری بزرگ دنیا تبدیل شده است.

یکی از روش‌های جذب بیش از ۴ میلیون توسعه‌دهنده از سوی هواوی پیشنهادها و طرح‌های مختلف از جمله Global Application Innovation Competition 2021 بوده که از توسعه‌دهندگان دعوت می‌کند تا برای اکوسیستم هواوی برنامه بسازند. توسعه‌دهندگان از چین، اروپا، آمریکای لاتین، آسیا اقیانوسیه، خاورمیانه و آفریقا می‌توانند در این برنامه شرکت کنند. این شرکت امیدوار است به جذب توسعه‌دهندگان و نوآوری‌های جدید ادامه دهد، برنامه‌های بیشتری خلق کند و با HMS اکوسیستم جامعی از دستگاه‌ها داشته باشد.

دستگاه‌هایی که قابلیت نصب هارمونی ۲.۰ را پیدا کرده‌اند، اپ‌ها و اطلاعاتی را که وابسته به خدمات گوگل نباشند حفظ می‌کنند. به‌علاوه، هواوی با کمک قابلیت «سازگاری روبه‌عقب» امیدوار است روزی بتواند اپ‌های اندروید را با اپ‌های اختصاصی هارمونی جایگزین کند.

هواوی در حال حاضر مشغول اجرای مرحله نخست عرضه هارمونی ۲.۰ است که این سیستم عامل را به دست کاربران برخی از مدل‌های قدیمی محصولات هواوی می‌رساند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Ubinotech
    Ubinotech | ۲۲ خرداد ۱۴۰۰

    برو راهت درسته دمت گرم هوآوی 😍

  • ali_komijani
    ali_komijani | ۲۲ خرداد ۱۴۰۰

    اگه شرکت های چینی با همدیگه متحد بشن با توجه به بازاری که چین داره و اونجا استفاده از سرویس های گوگل ممنوع هست میتونن موفقیتشون رو تضمین کنن
    درواقع آمریکا با تحریم هواوی در کوتاه مدت بهش خیلی آسیب زد ولی در بلند مدت برای خودش رقیب درست کرد با ممنوعیت سرویس های گوگل روی محصولات هواوی حالا دیگه گوگل به اطلاعات کاربرای هواوی دسترسی نداره و هواوی تسلط بیشتری روی اطلاعات کاربرانش داره چیزی که آمریکا به خاطر اون هواوی رو تحریم کرد

مطالب پیشنهادی