ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گلکسی A12s سامسونگ با دریافت تاییدیه بلوتوث یک قدم به معرفی نزدیکتر شد

جدیدترین گوشی‌های میان‌رده سامسونگ یعنی «گلکسی M22» و «گلکسی A12s» که به نظر می‌رسد زمان معرفی آن‌ها نزدیک خواهد بود، گواهینامه بلوتوث دریافت کردند. اطلاعات گوشی گلکسی A12s سامسونگ که هنوز معرفی نشده است در ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۱۸ تیر ۱۴۰۰ | ۱۰:۰۰

جدیدترین گوشی‌های میان‌رده سامسونگ یعنی «گلکسی M22» و «گلکسی A12s» که به نظر می‌رسد زمان معرفی آن‌ها نزدیک خواهد بود، گواهینامه بلوتوث دریافت کردند.

اطلاعات گوشی گلکسی A12s سامسونگ که هنوز معرفی نشده است در دو نسخه به شماره مدل‌های SM-A127F و SM-A127M در پایگاه داده Bluetooth SIG رویت شده است. طبق مستندات ارائه شده در این پایگاه داده، هر دو مدل گوشی سامسونگ از فناوری بلوتوث ۵.۰ و خشاب دوگانه سیم کارت برخوردار هستند. همچنین صفحه پشتیبانی گلکسی A12s در وب‌سایت فیلیپین این شرکت ایجاد شده است.

گلکسی A12s

با توجه به شماره مدل ارائه شده، گلکسی A12s می‌تواند نسخه بهبود یافته‌ای از «گلکسی A12» باشد. سامسونگ احتمالا پردازنده یا ماژول دوربین این گوشی را کمی بهبود می‌دهد یا از باتری با ظرفیت بیشتر بهره خواهد برد. همچنین با توجه به اینکه صفحه پشتیبانی دستگاه در وب‌سایت فیلیپین سامسونگ ایجاد شده است، تقریبا قطعی به نظر می‌رسد که موبایل مذکور بزودی در بازار این کشور عرضه شود.

گلکسی M22 سامسونگ نیز توسط کمیسیون ارتباطات ملی (NBTC) تایلند با شماره مدل SM-M225FV موفق به دریافت تاییدیه شده است. همچنین این گوشی هوشمند اخیرا در وب‌سایت بلوتوث SIG با شماره مدل SM-M225FV_DS رویت شده بود که با این وجود این دستگاه نیز از بلوتوث ۵.۰ پشتیبانی می‌کند. طبق تاییدیه FCC، این گوشی سامسونگ از فناوری شارژ ۲۵ واتی پشتیبانی می‌کند، با این حال درون جعبه‌اش شارژر ۱۵ واتی قرار می‌گیرد.

این دستگاه در گذشته در بنچمارک گیک‌بنچ رویت شده بود، بنابراین از برخی مشخصاتش اطلاع داریم. برای مثال سامسونگ این محصول خود را به چیپ هلیو G80 مجهز می‌کند و آن را با سیستم عامل پیش فرض اندروید ۱۱ روانه بازار خواهد کرد. اگرچه این گوشی با ۴ گیگابایت رم در این بنچمارک رویت شده، اما احتمالا در نسخه‌های دیگری با رم‌های متفاوت هم از راه می‌رسد.

همچنین اخیرا یک فروشگاه در اروپا بدون ارائه جزئیات زیادی درباره سخت افزار این دستگاه، قیمت آن را اعلام کرده که ۲۳۹.۹۰ یورو است و شامل مالیات بر ارزش افزوده هم می‌شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی