ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

قیمت کارواش
اخبار خودرو

نرخ مصوب خدمات کارواش اعلام شد؛ دریافت هزینه مازاد در ازای شستشوی بهتر غیرقانونی است

بیشتر کارشناسان، شستن ماشین را هر ۲ هفته یا هر ۲۰ روز یک‌ بار به‌ طور منظم توصیه می‌کنند. البته اگر در منطقه‌ای زندگی می‌کنید که نمک نسبتاً زیادی وجود دارد (نزدیک دریا یا مناطق ...

غزاله زاهدی
نوشته شده توسط غزاله زاهدی | ۲ مرداد ۱۴۰۰ | ۱۷:۳۰

بیشتر کارشناسان، شستن ماشین را هر ۲ هفته یا هر ۲۰ روز یک‌ بار به‌ طور منظم توصیه می‌کنند. البته اگر در منطقه‌ای زندگی می‌کنید که نمک نسبتاً زیادی وجود دارد (نزدیک دریا یا مناطق برفی که بیشتر اوقات جاده‌ها نمک پاشی می‌شوند)، برای جلوگیری از پوسیدگی، خوردگی و زنگ‌ زدگی باید در فواصل زمانی کمتری خودرو را شست ‌و شو داد. اما قیمت یک بار استفاده از خدمات کارواش چند است؟

رئیس اتحادیه دارندگان اتوسرویس تعمیرگاه و کارواش خودرو تهران اعلام کرد:

«با توجه به این که قیمت مواد شوینده افزایش یافته است، ما این مبلغ را روی قیمت نهایی کارواش خودرو اعمال کرده‌ایم و دریافت مبلغ بیشتر از نرخ مصوب ممنوع است.»

نرخ کارواش خودروهای سواری ۲۰ هزار تومان، کارواش خودروهای نیمه شاسی ۲۵ هزار تومان و خودروهای شاسی بلند ۳۰ هزار تومان است و هیچ کارواشی اجازه گرفتن مبلغ بیشتر ندارد.

برای دریافت خدمات در یک کارواش شست ‌و شو، صفر شویی، جاروبرقی و همه بخش‌ها قیمت خاص خود را دارد که این قیمت مشخص است و واحدهای مختلف ملزم به رعایت آن هستند.

گرفتن انعام در کارواش‌ها غیر قانونی است و این که برخی می‌گویند مواد بیشتر می‌زنیم و ماشین را بهتر می‌شوییم و باید مبلغ بیشتر پرداخت کنید غیر قانونی است و تمام کارواش‌ها باید خودرو را به نحو احسنت بشویند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • avvvvab
    avvvvab | ۳ مرداد ۱۴۰۰

    به نحو احسنت > به نحو احسن (به بهترین وجه)
    احسن صفت تفضیلی حسن است: خوبتر
    احسنت! فعل تحسین است: خوب کردی!

مطالب پیشنهادی