ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

شماره مدل گوشی‌های سری گلکسی S22 سامسونگ افشا شد

با وجود فاصله طولانی که تا معرفی نسل بعدی پرچمدارهای سری گلکسی S سامسونگ داریم، هرچند وقت یکبار اطلاعات جدیدی درباره آن‌ها منتشر می‌شود. حالا شماره مدل گوشی‌های سری گلکسی S22 سامسونگ برملا شده است. ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۳ مرداد ۱۴۰۰ | ۱۵:۳۰

با وجود فاصله طولانی که تا معرفی نسل بعدی پرچمدارهای سری گلکسی S سامسونگ داریم، هرچند وقت یکبار اطلاعات جدیدی درباره آن‌ها منتشر می‌شود. حالا شماره مدل گوشی‌های سری گلکسی S22 سامسونگ برملا شده است.

سامسونگ اوایل سال جاری میلادی از گوشی‌های گلکسی S21 ،S21 پلاس و S21 اولترا رونمایی کرد و در آینده نزدیک جدیدترین گوشی‌های تاشو این شرکت معرفی می‌شوند. امسال خبری از نسل جدید گلکسی نوت نخواهد بود و سری گلکسی S22 اوایل سال ۲۰۲۲ از راه می‌رسند.

هرچه به تاریخ رونمایی از این محصولات نزدیکتر شویم، اطلاعات بیشتری از آن‌ها فاش می‌شود. برای مثال در گذشته از آزمایش فناوری شارژ سریع ۶۵ واتی برای این محصولات گفتیم و حتی از احتمال تجهیز گلکسی S22 اولترا به دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی با همکاری شرکت الیمپوس خبر دادیم.

هنوز برای تایید چنین شایعاتی زود است، اما اخیرا منابع اطلاعات جدیدی را درباره پرچمدارهای آینده سامسونگ منتشر کرده‌اند که آن، شماره مدل این محصولات است. به نظر می‌رسد گلکسی S22، گلکسی S22 پلاس و S22 اولترا به ترتیب با شماره مدل‌های SM-S906x ،SM-S901x و SM-S908x از راه می‌رسند.

سامسونگ شماره مدل با ترکیب SM-G9xx را با گلکسی S5 معرفی کرد و این ترکیب تا جدیدترین گوشی‌های سری گلکسی S21 با شماره مدل‌های SM-G991x ادامه پیدا کرد. اما ظاهرا کره‌ای‌ها برای نسل بعدی گوشی‌های سری گلکسی S از ترکیب متفاوتی استفاده می‌کنند.

سامسونگ بجای اینکه به سراغ شماره مدلی مانند SM-G1000x برود، بجای G از حرف S پیش از اعداد استفاده خواهد کرد. بنابراین احتمالا تا سال‌ها پرچمدارهای کره‌ای‌ها با شماره مدل با سبک SM-S9xx از راه برسند.

طبق شماره مدل‌ها، تمام مدل‌های گلکسی S22 سامسونگ بطور پیش فرض از شبکه 5G پشتیبانی می‌کنند که البته انتظار دیگری از یک پرچمدار در سال ۲۰۲۲ نباید داشته باشید. این محصولات با چیپ اگزینوس مجهز به پردازشگر گرافیکی AMD از راه می‌رسند که می‌تواند تراشه‌های رقیب را شکست دهد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی