ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

فروش لندکروز ۲۰۲۲
اخبار خودرو

مشتریان حق فروش لندکروز ۲۰۲۲ را ندارند؛ واکنش تویوتا به دلالی شاسی‌بلند محبوب

به نظر می‌رسد دلالی نه تنها ریشه اقتصاد کشور ما را خشکانده که کمپانی‌های موفقی چون تویوتا را نیز با چالش‌های اساسی مواجه کرده است. احتمالا برای شما هم سوال است که تویوتا چه ربطی ...

زهرا ملکی
نوشته شده توسط زهرا ملکی | ۴ مرداد ۱۴۰۰ | ۱۶:۴۵

به نظر می‌رسد دلالی نه تنها ریشه اقتصاد کشور ما را خشکانده که کمپانی‌های موفقی چون تویوتا را نیز با چالش‌های اساسی مواجه کرده است. احتمالا برای شما هم سوال است که تویوتا چه ربطی به دلالی دارد؟ با ما همراه باشید تا متوجه این ارتباط شوید.

تویوتا به تازگی در یک اقدام کم‌سابقه تصمیم گرفته است که از خریداران لندکروز ۲۰۲۲ تعهد بگیرد که خودرو خود را تا یک سال نفروشند در غیر این صورت آن ها دیگر اجازه خرید محصولات تویوتا را نخواهند داشت. اما علت این زورگویی چیست و چرا تویوتا به دنبال لغو حق فروش لندکروز ۲۰۲۲ تا یک سال است؟

تویوتا هنوز دلیلی مشخصی برای این تصمیم اعلام نکرده است اما به نظر می‌رسد که این کمپانی خودروسازی قصد دارد با اعمال چنین محدودیت‌هایی جلوی کار دلالان بازار خودرو را گرفته و از نقض قوانین جلوگیری کند. لندکروز جدید دارای موتور توربو نیرومندی است و این احتمالا باعث خواهد شد تا  این خودرو بار دیگر مورد علاقه برخی از گروه‌های خطرناک از جمله تروریست‌ها و قاچاقچیان مواد مخدر قرار گیرد. نسل‌های قبلی این خودرو نیز پیشتر مورد استفاده این دست افراد بودند.

فروش لندکروز ۲۰۲۲

لندکروز هنوز هم در خارج از ایالات متحده یک خودرو بسیار محبوب محسوب می‌شود. هرچند تا پیش از پیدایش رقبا تویوتا این خودرو در ایالات متحده نیز بسیار محبوب بود اما استقبال عمومی از این خودرو در طی سال‌های گذشته به شدت کاهش یافت به طوری که تویوتا دو سال پیش تصمیم گرفت لندکروز را از بازار آمریکا خارج کند. البته نسخه مشابه لندکروز در برند لکسوس یعنی لکسوس ال ایکس برای عرضه در بازار آمریکا و کانادا در نظر گرفته شده است.

جالب است بدانید علاوه‌بر آمریکا در بسیاری از مناطق اروپا نیز دیگر خبری از لندکروز ۲۰۲۲ نخواهد بود. این خودرو قرار است تنها در مناطق محدودی از جمله ژاپن، شرق آسیا و خاورمیانه در دسترس باشد.

توانایی بالای این خودرو در عبور از موانع طبیعی بسیار مثال زدنی است به طوری که لندکروز ۲۰۲۲ می‌تواند از شیب‌هایی تا حدود ۳۲ درجه عبور کند. موتور آن می‌تواند ۴۱۰ اسب بخار قدرت تولید کند و شتاب صفر تا صد این محصول کمتر از ۷ ثانیه است. به همین جهت نیز تویوتا قصد دارد با پیچیده کردن و طولانی کردن فرآیند خرید و فروش لندکروز ۲۰۲۲ از دلالی آن جلوگیری کرده و مانع رسیدن این خودرو به دست گروهک‌های تروریستی و قاچاقچیان شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی