ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مدت زمان ویدیوهای ریلز اینستاگرام دو برابر شد

اینستاگرام با هدف جلب رضایت کاربران خود و رقابت با تیک تاک، مدت زمان ویدیوهای ریلز (Reels) را از ۳۰ ثانیه به یک دقیقه افزایش داد و این زمان را دو برابر کرد. این قابلیت ...

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۶ مرداد ۱۴۰۰ | ۰۹:۳۰

اینستاگرام با هدف جلب رضایت کاربران خود و رقابت با تیک تاک، مدت زمان ویدیوهای ریلز (Reels) را از ۳۰ ثانیه به یک دقیقه افزایش داد و این زمان را دو برابر کرد.

این قابلیت کپی‌برداری شده از تیک تاک ابتدا امکان انتشار ویدیوهای ۳ تا ۱۵ ثانیه‌ای را به کاربران می‌داد و در آپدیت قبلی این مدت زمان به ۳۰ ثانیه افزایش پیدا کرد و اکنون زمان ۳۰ ثانیه نیز  به یک دقیقه افزایش پیدا کرده است.

محبوبیت ویدیوهای کوتاه تیک تاک باعث شد اینستاگرام نیز به فکر اضافه کردن این قابلیت با عنوان ریلز برای کاربران خود بیفتد. در حدود یک سال قبل که این قابلیت معرفی شد، کاربران تنها می‌توانستند ویدیوهای کوتاه ۳ تا ۱۵ ثانیه‌ای را از طریق ریلز به نمایش بگذارند.

بعد از گذشت یک ماه از زمان معرفی، این محدودیت ۱۵ ثانیه‌ای برداشته شد و مدت زمان ویدیوهای ریلز به ۳۰ ثانیه افزایش پیدا کرد. حالا با گذشت تقریبا حدود یکسال از معرفی قابلیت ریلز توسط اینستاگرام، این زمان از ۳۰ ثانیه نیز فراتر رفته و به یک دقیقه رسیده است.

در حالیکه اینستاگرام مدت زمان ویدیوهای ریلز را بعد از یک سال به یک دقیقه افزایش داده، تیک تاک نیز مدت زمان ویدیوهای کوتاه خود را تا سه دقیقه افزایش داده است. بنابراین این احتمال وجود دارد که اینستاگرام نیز در برنامه‌های بعدی همین مسیر را دنبال کند تا از رقیب سرسخت خود جا نماند.

گفتنی است اینستاگرام هنوز جزئیاتی در مورد وضعیت ریلز و استقبال کاربران از آن به اشتراک نگذاشته است. هرچند «آدام موسری»، مدیر این شبکه اجتماعی محبوب در ماه ژانویه تایید کرده بود که تیک تاک از اینستاگرام جلوتر است.

باید دید اینستاگرام در گام بعدی چه هدفی را برای شبکه اجتماعی خود و در بازار رقابتی دنبال می‌کند تا بتواند با امکانات و قابلیت‌های بیشتر نظر کاربران را بیش از پیش به خود جلب کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی