ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

هواوی P50 پرو با شکست گلکسی S21 اولترا، بالاترین امتیاز نمایشگر را از DxOMark گرفت

مدت‌ها بود که سامسونگ با گوشی گلکسی S21 اولترا در صدر رده‌بندی کیفیت نمایشگر وب‌سایت DxOMark قرار داشت و حالا هواوی توانسته با جدیدترین پرچمدارش به این برتری پایان دهد. هواوی P50 پرو توانسته با ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۲۰ مرداد ۱۴۰۰ | ۱۳:۳۰

مدت‌ها بود که سامسونگ با گوشی گلکسی S21 اولترا در صدر رده‌بندی کیفیت نمایشگر وب‌سایت DxOMark قرار داشت و حالا هواوی توانسته با جدیدترین پرچمدارش به این برتری پایان دهد. هواوی P50 پرو توانسته با امتیاز ۹۳، بالاتر از تمام گوشی‌های بررسی شده توسط DxOMark قرار بگیرد.

گوشی تازه‌نفس P50 پرو در بررسی DxOMark عملکرد بالایی از خودش نشان داده و توانسته با اختلاف ۲ امتیاز، پرچمدار سامسونگ را کنار بزند. گلکسی S21 اولترا در این وب‌سایت به امتیاز ۹۱ دست پیدا کرده و پرچمدار هواوی امتیاز ۹۳ را بدست آورده است. اما P50 پرو به چه نمایشگری مجهز شده است؟

پرچمدار چینی‌ها یک نمایشگر ۶.۶ اینچی خمیده اولد مجهز شده که رزولوشن ۱۲۲۸ در ۲۷۰۰ پیکسل دارد. رفرش ریت این پنل به ۱۲۰ هرتز می‌رسد و تقریبا ۹۱ درصد بخش جلویی P50 پرو را پوشانده است.

نمایشگر هواوی P50 پرو

بر اساس خلاصه بررسی DxOMark، این گوشی هوشمند هواوی در بخش خوانایی به امتیاز ۷۰ دست پیدا کرده و با یک نمایشگر بدون پرش و سوسو زدن روبه‌رو هستیم. در بخش لمس و موشن هم این نمایشگر به امتیاز ۸۲ دست پیدا کرده. در بخش Artifacts گوشی P50 پرو امتیاز ۸۶ را کسب کرده تا به همراه امتیاز ۸۳ در بخش رنگ، در مجموع امتیازش به ۹۳ برسد و بالاتر از تمام گوشی‌های موجود در بررسی‌های DxOMark قرار بگیرد.

کیفیت نمایشگر تنها ویژگی قابل توجه هواوی P50 پرو نیست، چرا که دوربین این گوشی هوشمند هم توانسته در بررسی DxOMark با امتیاز ۱۴۴ بالاتر از هر گوشی دیگری قرار بگیرد و بهترین گوشی از نظر DxOMark شود.

با وجود تمام این ویژگی‌ها، پرچمدار جدید هواوی دو نقص بزرگ دارد: عدم پشتیبانی از شبکه 5G و همچنین تجهیز به سیستم عامل هارمونی بجای اندروید. البته این احتمال وجود دارد که در آینده نسخه 5G این دستگاه از راه برسد، اما احتمالا تنها کاربران در چین قادر به خریدش باشند و به بازار جهانی راه پیدا نکند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • Ubinotech
    Ubinotech | ۲۰ مرداد ۱۴۰۰

    سلطان فقط هوآوی ✌🏻

  • soroush shamsi
    soroush shamsi | ۲۰ مرداد ۱۴۰۰

    رتبه اول دگزومارک از نظر دوربین اصلی ،دوربین سلفی ، زوم ،و حالا رتبه اول نمایشگر ، 4 رکورد تا ب اینجا

  • mahdi3mt
    mahdi3mt | ۲۰ مرداد ۱۴۰۰

    وقتی گوگل نداره ارزش خرید نداره! گوشی خودم هم ندارن ولی قیمتش یک پنجم اینه

    • Phone
      Phone | ۲۱ مرداد ۱۴۰۰

      من عاشق اون استدلال شمام.
      "وقتی گوگل نداره ارزش خرید نداره"
      راه دیگه این برای کوبیدن نیست اینو میکشین وسط

مطالب پیشنهادی