ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مدیریت گذرواژه‌های اپل با iCloud Passwords در ویندوز ممکن شد

اپلیکیشن جدید iCloud Passwords به کاربران ویندوز اجازه دسترسی به قابلیت‌های متنوعی از جمله جستجو به دنبال گذرواژه‌های ذخیره‌شده، به‌روزرسانی گذرواژه‌ها، افزودن گذرواژه جدید و حذف اطلاعات ورودی را می‌دهد. اپل در وب‌سایت خود توضیح ...

ایمان صاحبی
نوشته شده توسط ایمان صاحبی | ۲۶ مرداد ۱۴۰۰ | ۱۵:۳۰

اپلیکیشن جدید iCloud Passwords به کاربران ویندوز اجازه دسترسی به قابلیت‌های متنوعی از جمله جستجو به دنبال گذرواژه‌های ذخیره‌شده، به‌روزرسانی گذرواژه‌ها، افزودن گذرواژه جدید و حذف اطلاعات ورودی را می‌دهد.

اپل در وب‌سایت خود توضیح داده که چگونه می‌توانید گذرواژه‌های آی‌کلود را در این اپلیکیشن جدید مدیریت کنید، اما استفاده از این نرم‌افزار در مجموع بسیار آسان است. فقط باید به منوی استارت بروید، اپلیکیشن را باز و تغییرات مدنظر خود را در گذرواژه‌ها اعمال کنید. با این کار تغییرات در تمامی دستگاه‌هایی که از این اکانت آی‌کلود استفاده می‌کنند، لحاظ می‌شوند.

اپل چند وقت پیش پشتیبانی جزئی از iCloud Passwords را به ویندوز اضافه کرد. آپدیت iCloud for Windows در ماه ژانویه پشتیبانی از افزونه این برنامه برای کروم را در اختیار کاربران قرار داد تا امکان دسترسی به iCloud Keychain و افزودن گذرواژه‌های جدید به Keychain فراهم شود.

افزونه iCloud Passwords همچنان بخشی از سیستم مدیریت گذرواژه iCloud for Windows 12.5 است و حالا پشتیبانی از نسخه مرورگر اج همین برنامه را به ارمغان می‌آورد. البته افزونه‌های کروم روی کاغذ با مرورگر اج هم کار می‌کنند، اما این افزونه ظاهرا متفاوت بوده و با اج سازگاری ندارد.

آپدیت جدید iCloud Passwords به‌خصوص به درد کسانی می‌خورد که مدام بین ویندوز و مک (یا آیفون) جابه‌جا می‌شوند و می‌خواهند راحت‌تر به گذرواژه‌های خود دسترسی داشته باشند. اگرچه این اپلیکیشن به اندازه پسورد منیجرهای اختصاصی قابلیت ندارد، ولی بودنش بهتر از شرایطی است که قبلا پیش روی کاربران ویندوز قرار داشت.

iCloud for Windows در نسخه ۱۲.۵ هم‌اکنون در دسترس کاربران است و با رفتن به ویندوز استور و جستجو به دنبال آپدیت‌ها می‌توانید آن را دریافت کنید. اگر همگام‌سازی iCloud Passwords را روی کامپیوتر ویندوزی خود فعال نکرده‌اید، قبل از دسترسی به مدیر گذرواژه اپل باید آن را از بخش iCloud Settings فعال کنید. برای انجام این کار باید یک اکانت اپل با احراز هویت دو مؤلفه‌ای و دستگاهی با iOS 14 و macOS 11 یا بالاتر داشته باشید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی