ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اپل واچ سری ۷
تکنولوژی

رندرهای اپل واچ سری ۷ طراحی آن را به خوبی نشان می‌دهد

اپل احتمالا اواخر شهریور ماه در کنار سری آیفون ۱۳ به صورت رسمی از اپل واچ سری ۷ رونمایی می‌کند. رندرهای جدید به اشتراک گذاشته شده از آن طراحی لبه‌های تخت آن را به خوبی ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۲۷ مرداد ۱۴۰۰ | ۱۴:۳۰

اپل احتمالا اواخر شهریور ماه در کنار سری آیفون ۱۳ به صورت رسمی از اپل واچ سری ۷ رونمایی می‌کند. رندرهای جدید به اشتراک گذاشته شده از آن طراحی لبه‌های تخت آن را به خوبی نشان می‌دهد.

پیش‌تر رندرهایی از دستگاه‌ پوشیدنی آینده اپل منتشر شده بود که طراحی متفاوت آن‌ها را نشان می‌داد. رندرهایی که به تازگی منتشر شده نیز طراحی قبلی را تایید می‌کند و نشان می‌دهد اپل واچ سری ۷ همچنان داری صفحه‌ مربعی است. علاوه بر این ظاهرا کوپرتینویی‌ها بجای لبه‌های گرد در نسل کنونی گجت‌هایش پوشیدنی‌اش مانند اپل واچ سری ۶، به سراغ لبه‌های تخت مشابه آیپد پرو و سری آیفون ۱۲ می‌رود. همچنین در این تصاویر طراحی جعبه‌ای آن مانند سری آیفون ۱۲ و آیپدهای اخیر دیده می‌شود.

اپل واچ سری ۷ به احتمال زیاد دارای بند سیلیکونی قابل تعویض نیز خواهد بود. در لبه سمت راست دستگاه یک دکمه صاف و تاج چرخاننده دیده می‌شود و در سمت چپ آن روزنه‌های اسپیکر آن دیده می‌شود. ظاهرا در قسمت پشتی دستگاه نیز برخی سنسورها از جمله سنسور ضربان قلب وجود دارد.

در ادامه گزارش عنوان شده است که اپل واچ سری ۷ در مدل ۴۴ میلی‌متری و ابعاد ۴۴ در ۳۸ در ۹ میلی متر عرضه می‌شود و از یک نمایشگر ۱.۸ اینچی بهره خواهد برد. پیش از این نیز عنوان شده بود که ظاهرا اپل می‌خواهد در نسل جدید اپل واچ حاشیه‌های نمایشگر را کاهش دهد و به سراغ تکنیک لایه‌سازی جدیدی برود تا نمایشگر را به کاور جلویی نزدیکتر کند. این ساعت هوشمند ضخامت بیشتری نسبت به نسل کنونی خواهد داشت، اما این ضخامت بیشتر به گونه‌ای نیست که کاربر آن را متوجه شود.

همچنین به نظر می‌رسد با کاهش ابعاد چیپ این محصول، فضای داخلی بیشتری در دسترس اپل قرار خواهد گرفت که با این وجود ساعت‌های هوشمند آینده این شرکت می‌تواند از باتری با ظرفیت بالاتر یا سنسورهای سلامتی بیشتر پشتیبانی کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • goodarz
    goodarz | ۲۷ مرداد ۱۴۰۰

    طراحی ساعت اصلا عوض نشده من نسل چهارم رو دارم وقتی که چیزی از طراحی تغییر نکرده و ظرفیت باطری هم احتمالا همون هستش دلیلی برا خرید وجود نداره😐 😐

مطالب پیشنهادی