ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تیزر تبلیغاتی و تصاویر پیکسل ۶ طراحی آن را نشان می‌دهد [تماشا کنید]

گوگل اولین تیزر تبلیغاتی رسمی ۳۰ ثانیه‌ای از پیکسل ۶ را با شعار «For All You Are» به همراه تصاویر تبلیغاتی از این موبایل در اینستاگرام به اشتراک گذاشت که ویجت‌های جدید Material You اندروید ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۱۸ شهریور ۱۴۰۰ | ۱۳:۰۰

گوگل اولین تیزر تبلیغاتی رسمی ۳۰ ثانیه‌ای از پیکسل ۶ را با شعار «For All You Are» به همراه تصاویر تبلیغاتی از این موبایل در اینستاگرام به اشتراک گذاشت که ویجت‌های جدید Material You اندروید ۱۲ را نشان می‌دهد.

برخی از تصاویر منتشر شده، به تاریخ عرضه احتمالی این سری نیز اشاره دارند. گوگل در تیزر تبلیغاتی، نمایشگر پیکسل ۶ را به صورت کامل نشان نمی‌دهد، اما به نظر می‌رسد حاشیه پایینی دستگاه نسبت به سه طرف دیگر کمی بزرگ‌تر است. همچنین در این ویدیوی جذاب، پیکسل ۶ در رنگ‌های مختلفی مانند طلایی، سفید، سبز و نارنجی دیده می‌شود.

غول موتور جستجو سه فاکتور مهم یعنی یادگیری، تکامل و سازگاری را برای موبایل جدید خود برجسته کرده و عنوان می‌کند که تمام اجزای گوشی آینده آن‌ها توسط گوگل ساخته شده است.

از طرفی دیگر تصویر منتشر شده در اینستاگرام گوگل طراحی نمایشگر آن را نشان می‌دهد که از روزنه مخصوص دوربین سلفی در بالای نمایشگر و ویجت‌های Material You اندروید ۱۲ بهره می‌برد. همچنین به نظر می‌رسد برخی از ویجت‌های مربوط به ساعت، تاریخ سه شنبه نوزدهم ماه میلادی را نشان می‌دهد. با توجه به اینکه گوگل قبلا اعلام کرده بود این گوشی اواخر پاییز امسال عرضه می‌شود، برخی منابع از ۲۷ مهر (۱۹ اکتبر) به عنوان تاریخ دقیق آن یاد کرده‌اند.

پیکسل ۶

تاکنون برخی مشخصات کلیدی گوشی‌های آینده گوگل فاش شده است. طبق اطلاعات منتشر شده، نسخه استاندارد پیکسل ۶ از نمایشگر ۶.۴ اینچی +Full HD با نرخ تازه‌سازی ۹۰ هرتز و نسخه پرو آن از نمایشگر ۶.۷ اینچی +QHD با نرخ‌ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز بهره می‌برد.

نکته مهم دیگر سری پیکسل ۶ به پردازنده آن برمی‌گردد زیرا گوگل قصد دارد از تراشه اختصاصی تنسور در آن‌ها استفاده کند. در خبر دیگری نیز عنوان شده بود که این چیپست احتمالا تراشه منتشر نشده اگزینوس ۹۸۵۵ سامسونگ باشد.

گوگل علاوه بر تراشه انحصاری تنسور این محصولات را با سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر، دوربین‌های باکیفیت، مودم ۵G سامسونگ و پشتیبانی از فناوری شارژ سریع ۳۳ واتی روانه بازار می‌کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی