ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اخبار خودرو

فراری وارانتی ابرخودرو تولید محدود خود یعنی لفراری را تمدید می‌کند

فراری لفراری آخرین ابرخودرو تولید محدود این شرکت است که در دو مدل کوپه و سقف تاشو موسوم به Aperta تولید شده است. وارانتی این محصول در حال رسیدن به روزهای پایانی خود است و ...

پویا بهرامی
نوشته شده توسط پویا بهرامی | ۱۲ مهر ۱۴۰۰ | ۰۸:۳۰

فراری لفراری آخرین ابرخودرو تولید محدود این شرکت است که در دو مدل کوپه و سقف تاشو موسوم به Aperta تولید شده است. وارانتی این محصول در حال رسیدن به روزهای پایانی خود است و فراری برای نشان دادن اهمیت به این محصول خود قصد دارد تا وارانتی آن را تمدید کند.

این برنامه وارانتی دو ساله خواهد بود و امکان خرید آن برای مالکین لفراری مهیا است که شامل حال سیستم هیبریدی (Kers) و باتری ولتاژ بالای این خودرو نیز می‌شود.

2014 LaFerrari

فراری لفراری در سال 2013 به عنوان اولین ابرخودرو هیبریدی این شرکت و جانشین مدل انزو معرفی شد. این ابرخودرو به مدد موتور V12 به حجم 6262 سی سی و یک موتور الکتریکی که از یک بسته باتری با ظرفیت پایین نیرو می‌گیرد توانایی تولید 950 اسب بخار قدرت را دارد و برای رسیدن به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت به کمتر از 3 ثانیه زمان احتیاج دارد. همچنین در کمتر از 7 ثانیه به سرعت 200 کیلومتر بر ساعت می‌رسد.

 

فراری تنها 499 دستگاه از لفراری کوپه و 209 دستگاه از مدل اسپایدر را تولید کرده است. گرچه فراری طبق سنت رسمی خود یک دستگاه از مدل کوپه اضافه تر تولید می‌کند و آن را برای بخشیدن به خیریه حراج می‌کند. دستگاه شماره 500 با قیمت 7 میلیون دلار در حراج به فروش رسید.

از دلایل اصلی عرضه این گارانتی خرابی باتری با ولتاژ کاری بالا است که بلای جان مالکین لفراری شده و بسیاری از مالکان که با قصد دلالی این محصول را از فراری خریداری کرده‌اند قصد فروش این محصول را دارند. فراری برای این که وضعیت بازار ابرخودرو تولید محدودش خراب نشود مجبور به ارائه بسته وارانتی اضافی شده تا به مالکان این اطمینان را بدهد که در صورت خرابی باتری به صورت رایگان آن را تعویض خواهد کرد.

این مسئله می‌تواند آینده خودروهای سوپر اسپرت تولید محدود برقی را با چالش جدی مواجه کند زیرا تمامی این سوپر اسپرت‌ها پس از چند سال نیاز به تعویض باتری دارند و این می‌تواند ارزش کلکسیونی بودن آن را زیر سوال ببرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی