ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گزارش دیجیاتو: افتتاح مرکز تخصصی خدمات صوتی و تصویری انتخاب الکترونیک [تماشا کنید]

گروه صنعتی انتخاب الکترونیک روز شنبه ۲۴ مهر ماه بزرگ‌ترین مرکز تخصصی خدمات صوتی و تصویری ایران را افتتاح کرد. این مرکز که در قلب تهران یعنی تقاطع خیابان جمهوری و جمالزاده واقع شده، تجربه ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۲۷ مهر ۱۴۰۰ | ۱۲:۱۵

گروه صنعتی انتخاب الکترونیک روز شنبه ۲۴ مهر ماه بزرگ‌ترین مرکز تخصصی خدمات صوتی و تصویری ایران را افتتاح کرد. این مرکز که در قلب تهران یعنی تقاطع خیابان جمهوری و جمالزاده واقع شده، تجربه جدیدی از خدمات را در مراحل مختلف خرید و استفاده از محصول به کاربران ارائه می‌دهد. در ویدیوی زیر گزارش دیجیاتو از این رویداد را می‌بینید.

تجربه استفاده از محصولات قبل از خرید، یکی از مهم‌ترین نیازهای مشتریان محسوب می‌شود و به همین دلیل فروشگاه‌های پرشماری از برندهای بزرگ در سرتاسر جهان به مکانی برای مشاهده و لمس محصولات از نزدیک تبدیل شده‌اند. گروه صنعتی انتخاب الکترونیک اما پا را فراتر گذاشته و امکانات متنوعی را در اولین مرکز تخصصی صوتی و تصویری خود ارائه می‌کند.

در این مرکز بخش‌های مختلفی نظیر بورد تعاملی برای کسب اطلاعات به‌شکل هوشمند، ویترین محصولات مختلف برندهای اسنوا و دوو، بخش آموزش استفاده از قابلیت‌های هوشمند تلویزیون‌ها و اتاق شیشه‌ای تجربه واقعی تلویزیون در محیطی آرام دیده می‌شوند. پرسنل این مرکز، مشتریان را از بدو ورود همراهی کرده و تمام اطلاعات مورد نیاز آنها را در اختیار آنها قرار می‌دهند تا در نهایت، مشتری بتواند انتخاب دقیق و مطمئنی داشته باشد.

مرکز تخصصی صوتی و تصویری انتخاب حتی خدمات پس از فروش را نیز به‌شکل جدیدی ارائه می‌کند. مشتریان می‌توانند با استفاده از سرویس انتقال تلویزیون توسط خودروی ویژه شرکت اسنوا، محصول را به این مرکز فرستاده و سپس به‌شکل حضوری شاهد فرایند عیب‌یابی و تعمیر آن باشند. در صورتی که زمان تعمیر بیش از یک روز طول بکشد، اسنوا تلویزیون دیگری را به‌شکل امانی و تا پایان زمان تعمیر به مشتری تحویل می‌دهد.

گروه انتخاب الکترونیک بخشی از این مرکز را به آموزش تکنیسین‌ها اختصاص داده است تا با پیشرفت فناوری‌های ساخت تلویزیون، بتوانند سطح دانش خود را ارتقاء دهند و خدمات بهتری را به مشتریان ارائه دهند. احسان سوری، مدیر تیم ارتباط با مشتری اسنوا می‌گوید به‌زودی مراکز مشابهی در تمام شهرهای بزرگ کشور افتتاح خواهد شد تا این تجربه حرفه‌ای از خرید و خدمات پس از فروش به سراسر ایران انتقال پیدا کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی