ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تبلت گلکسی تب S8 اولترا
تکنولوژی

گلکسی تب S8 اولترا احتمالا بطور محدود روانه بازار می‌شود

سامسونگ سالانه تبلت‌های پرچمدار خود را به‌روز می‌کند و برای سال ۲۰۲۱ انتظار معرفی سری گلکسی تب S8 می‌رفت، اما هنوز این اتفاق رخ نداده که یکی از دلایل آن می‌تواند کمبود تراشه در سراسر ...

حامد کولیوند
نوشته شده توسط حامد کولیوند | ۲۷ مهر ۱۴۰۰ | ۰۹:۰۰

سامسونگ سالانه تبلت‌های پرچمدار خود را به‌روز می‌کند و برای سال ۲۰۲۱ انتظار معرفی سری گلکسی تب S8 می‌رفت، اما هنوز این اتفاق رخ نداده که یکی از دلایل آن می‌تواند کمبود تراشه در سراسر جهان باشد. سامسونگ احتمالا سال آینده از سه تبلت پرچمدار رونمایی می‌کند که بهترین آن، گلکسی تب S8 اولترا خواهد بود. حالا طبق گزارشی جدید، این تبلت در تعداد محدودی به فروش خواهد رسید.

ظاهرا کره‌ای‌ها با صفحه نمایش فوق باریک و حاشیه‌های بسیار اندک، استاندارد جدیدی به دنیای نمایشگرها می‌آورند. گلکسی تب S8 اولترا حاشیه‌های اندکی خواهد داشت و کاربران از دیدن آن شگفت‌زده خواهند شد. حال طبق گزارشی جدید، این تبلت در عرضه اولیه موجودی محدودی خواهد داشت و در بازارهای کمی عرضه خواهد شد.

حتی گفته می‌شود پس از پایان موجودی، کره‌ای‌ها دستگاه‌های بیشتری نخواهند ساخت. ظاهرا سامسونگ در تولید این نمایشگر غول پیکر دچار مشکلاتی شده که تولید آن را با محدودیت همراه کرده است.

انتظار می‌رود گلکسی تب S8 اولترا به یک نمایشگر عظیم ۱۴.۶ اینچی اولد با نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز مجهز شود و رزولوشن آن، ۲۹۶۰ در ۱۸۴۸ پیکسل باشد که کمی از رزولوشن ۴K کمتر است. البته این موضوع چندان مهم نیست و وجود چنین رزولوشنی در نمایشگری که اندازه آن نزدیک ۱۵ اینچ است، ضرورت چندانی ندارد و با دیدن محتوای ۴K در نمایشگر دارای این رزولوشن جزئیات زیادی را نمی‌توانید ببینید.

این تبلت از تراشه‌ای جدید و قدرتمند، حداکثر ۱۲ گیگابایت رم، قلم S Pen، باتری ۱۲ هزار میلی آمپر ساعتی و شارژ ۴۵ واتی بهره می‌برد. همانطور که می‌توان از مشخصات حدس زد، با محصول ارزان قیمتی روبه‌رو نخواهیم شد و قیمتش احتمالا بالاتر از ۱۰۰۰ دلار خواهد بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی