ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گلکسی A13 5G سامسونگ تاییدیه FCC را دریافت کرد

دستگاهی با شماره مدل SM-A136U منتسب به گلکسی A13 سامسونگ موفق به دریافت تاییدیه FCC‌ شده و انتظار می‌رود به زودی معرفی شود. در اسناد منتشر شده همچنین به نام احتمالی موبایل جدید و مشخصات ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۲۱ آبان ۱۴۰۰ | ۱۷:۰۰

دستگاهی با شماره مدل SM-A136U منتسب به گلکسی A13 سامسونگ موفق به دریافت تاییدیه FCC‌ شده و انتظار می‌رود به زودی معرفی شود. در اسناد منتشر شده همچنین به نام احتمالی موبایل جدید و مشخصات فناوری شارژ آن نیز اشاره شده است.

اسناد منتشر شده از سوی FCC که در تصاویر زیر نشان داده شده، گوشی سامسونگ با نام گلکسی A13 5G و شماره مدل SM-A136U را نشان می‌دهد. علاوه بر این، ظاهرا شماره مدل‌های SM-A136U1 و SM-A136DL نیز به نسخه‌های دیگری از این گوشی ارتباط دارد. سایر شواهد ارائه شده همچنین نشان می‌دهد که این گوشی از شارژ سریع ۱۵ وات پشتیبانی خواهد کرد و ابعاد آن ۱۶۴.۵ در ۷۶.۵ در ۸.۹ میلی متر است.

گلکسی A13

طبق گزارش‌های قبلی که درباره این گوشی منتشر شده بود، گلکسی A13 5G از نمایشگر ۶.۴۸ اینچی IPS LCD با وضوح +Full HD بهره می‌برد. همچنین در زیر کاپوت موبایل سامسونگ شاهد چیپست دیمنسیتی ۷۰۰ خواهیم بود که با ۴، ۶ و ۸ گیگابایت رم و ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی همراه می‌شود.

در بخش نرم‌افزار نیز گلکسی A13 از سیستم عامل اندروید ۱۱ و رابط کاربری One UI 3.1 از پیش نصب شده بهره خواهد برد. سامسونگ برای عکس‌های سلفی گوشی خود احتمالا از دوربین ۸ مگاپیکسلی استفاده کند و ماژول دوربین پنل پشتی نیز شامل سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و دو سنسور ۲ مگاپیکسلی ماکرو و عمق خواهد بود.

گلکسی A13 5G احتمالا از یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی بهره ببرد که گزارش امروز پشتیبانی از شارژ سریع ۱۵ وات را نیز اضافه کرده است.

در نهایت قیمت احتمالی گوشی جدید سامسونگ حدود ۲۵۰ دلار عنوان شده و می‌تواند در رنگ‌هایی مانند مشکی، سفید، آبی و نارنجی عرضه شود. هرچند زمان معرفی آن هنوز مشخص نشده اما با توجه به اینکه گلکسی A12 یک سال قبل در همین ماه معرفی شده بود، احتمالا گلکسی A13 نیز در اواخر همین ماه معرفی شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی