ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

انتشار رندرهای پیکسل 6a؛ گوگل جک هدفون را از میان‌رده بعدی‌اش حذف می‌کند

گوگل به تازگی گوشی‌های سری پیکسل ۶ را روانه بازار کرده و حالا ظاهرا روی پیکسل 6a کار می‌کند. یکی از منابع بازار رندرهای این گوشی هوشمند را منتشر کرده که از طراحی مشابه آن ...

حامد کولیوند
نوشته شده توسط حامد کولیوند | ۳۰ آبان ۱۴۰۰ | ۱۰:۳۰

گوگل به تازگی گوشی‌های سری پیکسل ۶ را روانه بازار کرده و حالا ظاهرا روی پیکسل 6a کار می‌کند. یکی از منابع بازار رندرهای این گوشی هوشمند را منتشر کرده که از طراحی مشابه آن با دو دستگاه دیگر این سری خبر می‌دهد، البته برخلاف میان‌رده‌های قبلی گوگل، در آن خبری از جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون نیست.

رندرهای پیکسل 6a توسط حساب کاربری OnLeaks منتشر شده‌اند و یک دید کلی از دستگاه بعدی گوگل به ما می‌دهند. گوشی جدید این کمپانی ظاهر جمع‌وجورتری دارد و در آن خبری از جک هدفون نیست. در حالت کلی زبان طراحی کلی گوشی با سری پیکسل ۶ یکسان است.

گوشی پیکسل 6a نسخه ارزان‌تر پرچمداران گوگل محسوب می‌شود و ظاهری شبیه پیکسل ۶ دارد. طراحی دوربین اصلی روی پنل پشتی تفاوتی با پرچمداران گوگل ندارد و همان نوار مشکی که دوربین‌ها و فلاش را میزبانی می‌کند، در این بخش به چشم می‌خورد.

در جلوی دستگاه هم شاهد حفره درون نمایشگر برای میزبانی دوربین سلفی هستیم. در پایین این گوشی هوشمند درگاه USB-C، اسپیکر و میکروفن وجود دارند.

ظاهرا هیچ حسگر اثر انگشتی در قسمت بیرونی دستگاه وجود ندارد که می‌تواند به معنی وجود این اسکنر زیر نمایشگر گوشی باشد. در پیکسل ۶ و پیکسل ۶ پرو هم از حسگر زیر نمایشگر استفاده شده است.

همچنین به نظر می‌رسد خبری از جک هدفون در میان‌رده بعدی گوگل نباشد. میان رده‌های قبلی همچون پیکسل 5a، پیکسل 4a و پیکسل 3a همگی از جک هدفون بهره می‌برند و این اولین گوشی میان‌رده گوگل خواهد بود که بدون جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

پیکسل جدید گوگل ابعاد کوچک‌تری دارد. اندازه آن ۱۵۲.۲ در ۷۱.۸ در ۸.۷ میلی‌متر خواهد بود و نمایشگر ۶.۲ اینچی را در خود جای می‌دهد. در مقایسه با پیکسل ۶ که ابعادی برابر ۱۵۸.۶ در ۷۴.۸ در ۸.۹ میلی‌متر و نمایشگر ۶.۴ اینچی دارد، این دستگاه کوچکتر است. فعلا هیچ اطلاعی از زمان عرضه پیکسل جدید گوگل نداریم، البته با توجه به اینکه پرچمداران این شرکت به تازگی عرضه شده‌اند، بعید است به این زودی شاهد معرفی گوشی جدیدی باشیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی