ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

سفارش آنلاین چاپ عکس
راهنمای خرید

راهنمای خرید آنلاین: با بهترین سایت‌ها برای سفارش آنلاین چاپ عکس آشنا شوید

این روزها فضای ذخیره سازی موبایل و لپ‌تاپ جایگزین آلبوم‌های عکس شده است. اما هستند هنوز افرادی که عکس‌های چاپ شده را برای مرور خاطرات به تماشای آن‌ها در نمایشگرهای دیجیتال ترجیح می‌دهند. اگر شما ...

مجتبی آستانه
نوشته شده توسط مجتبی آستانه | ۶ آذر ۱۴۰۰ | ۱۸:۴۰

این روزها فضای ذخیره سازی موبایل و لپ‌تاپ جایگزین آلبوم‌های عکس شده است. اما هستند هنوز افرادی که عکس‌های چاپ شده را برای مرور خاطرات به تماشای آن‌ها در نمایشگرهای دیجیتال ترجیح می‌دهند. اگر شما هم از آن دسته افراد هستید که به چاپ عکس علاقمندید و حوصله ترافیک را ندارید با ما همراه باشید تا با بهترین سایت‌ها برای چاپ دیجیتال عکس و سایر خدمات این حوزه آشنا شوید.

عدم اتلاف وقت، رعایت پروتکل‌های بهداشتی با ماندن در خانه، امکان مقایسه قیمت‌ها و گستره بسیار برای انتخاب نوع چاپ را می‌توان از جمله مزایای سفارش اینترنتی چاپ عکس دانست.

عکس اپ

عکس اپ زیر مجموعه لابراتوار چاپ عکس سهند بوده که حدود 30 سال سابقه در این حوزه دارد. شما می‌توانید با مراجعه به سایت یا اپلیکیشن عکس اپ پس از بارگذاری عکس‌های خود و اتمام مراحل در سایت، به‌صورت مستقیم با کارشناسان این مجموعه در تماس باشید و آن‌ها را از ایده‌ها و سلایق خود برای سفارشتان آگاه کنید. علاوه بر این به صورت تلفنی و با ارسال عکس در واتس‌اپ یا تلگرام می‌توانید ثبت سفارش کنید.

سفارش آنلاین چاپ عکس

این مجموعه خدمات بسیار متنوعی ارائه کرده که از جمله آن‌ها می‌توان به چاپ عکس، تخته شاسی، آلبوم، مگنت(عکس آهنربایی)، آلبوم جاسوئیچی، مکعب عکس، فانتزی و … اشاره کرد. همچنین قیمت آن در مقایسه با سایر رقبا تا حدودی کمتر است. صفحه هر محصول نیز شامل توضیحات کاملی برای راهنمایی هر چه بهتر و بیشتر مشتری است. همچنین امتیاز و نظرات کاربران و زمان تحویل آن مشخص شده است.

در عکس اپ، عکس‌ها پرینت نشده بلکه روی کاغذ حساس به نور عکاسی نقش می‌بندد. به ادعای این مجموعه، عکس‌های چاپ شده ضد آب، ضد خش و اثر انگشت است. اکثر محصولات روز کاری بعد آماده شده اما آماده سازی انواع آلبوم بین 5 الی 7 روز کاری زمان می‌برد.

یکی از نگرانی‌های معمول ایرانی‌ها در سفارش چاپ عکس، انتشار عکس‌های آن‌هاست. از همین روی عکس اپ با توجه به حفاظت از اطلاعات و تصاویر مشتریان خود، بهترین راه حفاظت از تصاویر را عدم نگهداری بی مورد آن‌ها بر روی سرور ها دانسته از همین روی پس از چاپ عکس و تحویل به مشتری، پس از 5 روز عکس‌ها را از روی سرورهایش حذف می‌کند. همچنین لازم به ذکر است ویرایش عکس‌ها در این مجموعه از سوی اپراتورهای خانم انجام می‌شود تا ملاحظاتی که برخی مشتریان دارند رفع شود.

عکس اپ

سفارشات تهران با الوپیک ارسال شده و هزینه ارسال در محل از شما دریافت می‌شود، البته به صورت حضوری نیز می‌توانید برای دریافت سفارش خود مراجعه کنید. برای سایر شهرهای کشور نیز سفارش‌تان با پست پیشتاز و با هزینه 20 هزار تومان ارسال می‌شود. اگر علاقمندید سفارش‌تان کادوپیچ شده به دست‌تان برسد می‌توانید در هنگام ثبت سفارش این گزینه را انتخاب کنید که 20 هزار تومان به مبلغ نهایی افزوده خواهد شد.

یکی از مزیت‌های عکس اپ، امکان مرجوع سفارش است. در صورت وجود هرگونه ایرادی پس از تحویل سفارش، می‌توانید طی مدت 48 ساعت با پشتیبانی آن‌ها تماس گرفته و مشکل خود را به همراه ارسال عکس به آن‌ها اطلاع دهید.

این سایت در کنار یک راهنمای مناسب برای چاپ عکس، سیستم محاسبه آنلاین قیمت چاپ عکس و شاسی نیز دارد تا به راحتی بتوانید پیش از سفارش، از هزینه‌های آن آگاه و در صورت تمایل با سایر فروشگاه‌ها مقایسه کنید.

لازم به ذکر است خریدهای کمتر از 30هزار تومان در عکس اپ ثبت نشده و مبلغ پرداختی عودت داده می‌شود. قاب عکس نیز در حال حاضر تنها برای شهر تهران قابل سفارش است.

عکسوت

این مجموعه اصفهانی خدمات متنوعی را در زمینه چاپ عکس ارائه می‌کند که می‌توانید عکس‌های خود را روی ماگ، تخته شاسی، تی‌شرت و … چاپ کنید. عکسوت در کنار وبسایت، اپلیکیشن نیز دارد که امتیاز بالایی در اپ استورها دارد.

سفارش آنلاین چاپ عکس

قاب، آلبوم و کتاب عکس، تقویم، دکوراتیو و کارت هدیه از دیگر خدمات این مجموعه است. چاپ عکس در عکسوت در سایزها و جنس‌های مختلف صورت می‌گیرد. شما می‌توانید در بیش از 11 سایز و سه جنس مات، براق و سیلک، سفارش چاپ عکس بدهید. یکی از مزیت‌های عکسوت ارائه توضیحات کامل درباره هر سفارش است، به طور مثال جنس کاغذهای چاپی را به خوبی توضیح داده و بهترین کاربردشان را مشخص کرده است. به طور مثال اگر عکس شما پر از رنگ‌های مختلف است بهتر است جنس کاغذ براق را سفارش دهید.

آنطور که در وبسایت عکسوت نوشته شده، چاپ عکس‌ها به روش فتوشیمی و روی کاغذهای حساس به نور یا همان کاغذ عکاسی ممتاز صورت می‌گیرد. همچنین توجه داشته باشید حجم عکس‌های ارسالی بایستی کمتر از 8 مگابایت باشد. از اینجا می‌توانید روش کاهش حجم عکس‌ها را یاد بگیرید.

بسته‌بندی عکسوت

تولید سفارش‌ها بسته نوع آن‌ها متفاوت بوده و به طور معمول یک تا سه روز کاری طول خواهد کشید و سپس با پست پیشتاز به سراسر ایران ارسال خواهد شد. هزینه پیست پیشتاز 15 هزار تومان بوده و بین 2 تا 5 روز کاری به دست شما می‌رسد.

عکس‌ها در بسته بندی مناسب و مستحکمی به پست تحویل داده شده تا آسیب نبیند. در دل آن نیز بسته نهایی وجود دارد که ذوق و سلیقه خاصی در طراحی آن نمود دارد.

اما یکی از بزرگترین مزیت‌های عکسوت، هدیه 5 عکس رایگان در سایز 10 در 15 به هنگام ثبت نام است. این گونه می‌توانید کیفیت کار را بسنجید و سپس سفارش‌های دیگرتان را به این مجموعه بسپارید. همچنین با تشویق دوستان‌تان به ثبت‌نام و سفارش از این پلتفرم می‌توانید بازهم سفارش رایگان هدیه بگیرید.

عکس پرینت

عکس پرینت یکی از بزرگ‌ترین سرویس‌های چاپ آنلاین عکس روی محصولات متنوع مانند کاغذ عکس، فتوبوک، شاسی، مگنت، تقویم، ماگ، پوستر و… است. کارت تبریک، ریسه، کتاب کودک، فتوباکس، شلف، تقویم اختصاصی نیز از جمله دیگر محصولات این مجموعه است.

عکس پرینت سفارش آنلاین چاپ عکس

عکس‌پرینت متعلق به شرکت «مهرگام سروش آذین» بوده و از سال 1387 سرویس آنلاین چاپ عکس را ارائه کرده است.

عکس پرینت سفارش‌های شما را به صورت اتومات و بدون دخالت کاربر انسانی پردازش و ویرایش کرده و سپس چاپ می‌کند. در صورتی که سفارش شما نیاز به دخالت دست داشت، توسط کارشناس خانم پردازش خواهد شد. هر محصول در صفحه خود، جزئیات کاملی را برای راهنمایی مشتری ارائه کرده و زمان تحویل آن نیز مشخص شده است.

پس از انتخاب نوع سفارش خود بایستی عکس‌های‌تان را بارگذاری کنید. عکس پرینت مدعی است تصاویر شما را روی سرورهایی که از امنیت بالا برخودارند نگاه داری کرده و احتمال نفوذ به این سرورها بسیار کم بوده و کنترل می‌شود. این سایت سرویس آرشیو عکس‌های شما بوده و تا مادامی که خودتان حذف نکنید روی سرورهای آن باقی می‌مانند.

یکی از قابلیت‌های جالب عکس پرینت امکان جستجوی دوستان است و می‌توانید با دوست خود ارتباط گرفته و پوشه عکس‌هایتان را با یکدیگر به اشتراک بگذارید.

زمان تولید محصولات عکس پرینت معمولا بین یک تا دو روز کاری بوده اما برخی محصولات مانند کارت تبریک تا 5 روز زمان بر هستند. امکان تحویل حضوری عکس و سفارش شما در این مجموعه وجود ندارد و سفارشات پس از آماده سازی با پست ارسال می‌شود که تحویل آن‌ها در تهران یک و برای سایر شهرها سه روز کاری زمان می‌برد.

امکان بازگشت کالا تا 30 روز و لغو سفارش از جمله مزایای عکس پرینت در مقایسه با سایر فعالین این حوزه است. در شرایطی که اغلب فروشگاه‌های اینترنتی نهایتا 7 روز مهلت بازگرداندن کالا ارائه می‌دهند؛ عکس پرینت یک ماه زمان برای کاربران خود در نظر گرفته است. البته تنها محصولاتی که آسیب فیزیکی دیده باشند یا کیفیت‌شان پایین باشد، بازپس گرفته می‌شوند که برای این کار کافی است با کارشناسان عکس پرینت تماس بگیرید.

همچنین اگر به هر دلیلی پیش از چاپ عکس از سفارش خود منصرف شدید، موضوع را سریعا با کارشناسان عکس پرینت در میان بگذارید و بعد از اعلام شماره سفارش، در صورتی که محصول شما هنوز وارد مرحله تولید نشده باشد، مبلغ به حساب کاربری شما به بازگردانده می‌شود. همچنین باید تاکید شود تیم چاپ عکس همگی خانم هستند تا ملاحظات مشتریان رعایت شود.

چاپ آقا

حوزه فعالیت آخرین گزینه این فهرست اگر چه در زمینه چاپ آنلاین است اما از آن نمی‌توانید برای چاپ عکس‌های شخصی خود استفاده کنید. بلکه چاپ آقا در زمینه چاپ کارت ویزیت، محصولات اداری و بازاریابی و تبلیغات فعال است. این تیم ایرانی با نام اصلی شرکت ایمن سفارش ابتکار با کمک شریک تجاری آلمانی چاپ آقا کار خود را پیش می‌برد.

یکی از مزیت‌های چاپ آقا امکان مشاوره تلفنی رایگان پیش از ثبت سفارش است. آن‌ها شما را برای انتخاب محصول مورد نیاز خود برای کسب‌وکارتان به خوبی راهنمایی خواهند کرد. در صورتی که برای طراحی محصول خود ایده‌ای ندارید می‌توانید از خدمات طراحی چاپ آقا استفاده کنید. همچنین ابزار طراحی آنلاین در بستر این سایت در دسترس است تا شما را در این زمینه یاری کند.

این مجموعه برای اکثر محصولات خود امکان چاپ در تیراژ کم و زیاد را فراهم ساخته است تا آن‌ها که در ابتدای راه نمی‌خواهند هزینه زیادی برای تبلیغات خود داشته باشند، از خدمات چاپ آقا استفاده کنند.

سفارشات در تهران به دو صورت حضوری و غیرحضوری است که می‌توانید به چاپخانه این مجموعه مراجعه کنید یا سفارش را در منزل یا محل کار خود تحویل بگیرید که هزینه ارسال با شما است. هزینه ارسال برای شهرستان‌ها نیز پس کرایه بوده که براساس مسیر، وزن و حجم محصول مشخص می‌شود.

چاپ آقا برای تمامی محصولات خود ضمانت پس از خرید ارائه می‌دهد. در همین راستا شما می‌توانید تمامی موارد اعمال گارانتی و بازه زمانی هر یک را که معمولا بین 2 الی 10 روز کاری است در سایت مشاهده کرده و در صورت مطابقت با عیب موجود در محصول دریافتی با کارشناسان آن‌ها تماس بگیرید تا هرچه سریع‌تر محصول معیوب را مرجوع کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی