ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

داغ‌ترین ترندهای گوگل در ۲۰۲۱: سریال Squid Game و ورزش کریکت در صدر

اگرچه مردم سراسر دنیا در یک سال اخیر همچنان به کسب اطلاعات درباره همه‌گیری ویروس کرونا ادامه دادند، اما گزارش داغ‌ترین ترندهای گوگل نشان می‌دهد که موضوعات دیگری مثل ورزش کریکت و سریال Squid Game ...

ایمان صاحبی
نوشته شده توسط ایمان صاحبی | ۱۷ آذر ۱۴۰۰ | ۱۶:۱۵

اگرچه مردم سراسر دنیا در یک سال اخیر همچنان به کسب اطلاعات درباره همه‌گیری ویروس کرونا ادامه دادند، اما گزارش داغ‌ترین ترندهای گوگل نشان می‌دهد که موضوعات دیگری مثل ورزش کریکت و سریال Squid Game بالاترین حجم جستجوها را به خود اختصاص داده‌اند.

گوگل در گزارشی داغ‌ترین موضوعات مورد جستجو در سال ۲۰۲۱ را منتشر کرده است. مسابقات جام جهانی T20 کریکت در کنار چند رویداد ورزشی دیگر از جمله یورو ۲۰۲۱ و NBA از جمله محبوب‌ترین موضوعات یک سال اخیر بودند. اتفاقات دیگری مثل انتشار سریال Squid Game از شبکه نتفلیکس و درگذشت DMX نیز از دیگر جستجوهای پرطرفدار ۲۰۲۱ به حساب می‌آیند.

تسخیر افغانستان به دست طالبان یکی از مهم‌ترین ترندهای خبری سال ۲۰۲۱ بود. کووید-۱۹ همچنان در جستجوی بسیاری از کاربران جا داشت و با اخبار سویه‌های جدید و واکسن‌ها توجه کاربران را جلب کرد. گزارش گوگل نشان می‌دهد که افراد بیشتر و بیشتری به سمت دنیای رمزارزها کشیده شدند یا حداقل در مورد آن کنجکاو بودند. کاربران توجه ویژه‌ای به قیمت دوج کوین و اتریوم داشته‌اند.

ترندهای گوگل مسیر توجه جامعه را نشان می‌دهند

«الک بالدین» با حادثه شلیک به کارگردان در سر صحنه به داغ‌ترین شخصیت سال تبدیل شد. رئیس جمهور آمریکا «جو بایدن» و چهره‌های ورزشی مثل «تایگر وودز» و «سیمون بایلز» هم در جستجوی افراد زیادی حضور داشتند. فیلم‌های مارول همچنان از جمله محبوب‌ترین آثار سینمایی بودند. نام Eternals در رده نخست و Black Widow در رده دوم دیده می‌شود. Dune و Red Notice هم در فهرست داغ‌ترین فیلم‌های ۲۰۲۱ قرار داشتند.

در میان سریال‌ها علاوه بر «بازی مرکب» اسامی Bridgerton, WandaVision و Loki را می‌بینیم. در دنیای موسیقی هم بیشترین جستجو به Drivers License اثر «اولیویا رودریگو»، Montero اثر Lil Nas X و Fancy Like اثر «واکر هیز» تعلق داشت. گوگل در نهایت می‌گوید داغ‌ترین بازی‌های امسال PopCat، «فیفا ۲۲»، «بتلفیلد ۲۰۴۲»، «مانستر هانتر رایز»، «رزیدنت ایول ویلج» و «گنشین ایمپکت» بودند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی