ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

علمی

دانشمندان در سال ۲۰۲۲، سه ترابایت اطلاعات جدید درباره UFOها منتشر خواهند کرد

«رایان اسپراگ» محقق حوزه UFO اعلام کرد UAPx، سازمانی که مسئول تحقیق درباره اشیای ناشناس پرنده (UFO) یا پدیده‌های هوایی ناشناس (UAP) است، به زودی اطلاعات جدیدی در مورد آن‌ها منتشر خواهد کرد. طبق گفته ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۲۱ آذر ۱۴۰۰ | ۱۰:۰۷

«رایان اسپراگ» محقق حوزه UFO اعلام کرد UAPx، سازمانی که مسئول تحقیق درباره اشیای ناشناس پرنده (UFO) یا پدیده‌های هوایی ناشناس (UAP) است، به زودی اطلاعات جدیدی در مورد آن‌ها منتشر خواهد کرد.

طبق گفته این محقق در Medium سازمان UAPx در بیانیه مطبوعاتی خود اعلام کرد:

UAPx داده‌های بررسی شده و همچنین تمام داده‌های خام را زمانی که از نظر قانونی مجاز باشند پس از شناسایی و ایمن‌سازی فضای ذخیره‌سازی و سرورهای مناسب، در اختیار عموم جهان قرار می‌دهد. به عقیده UAPx داده‌هایی که تیم ما جمع‌آوری، پردازش و تجزیه و تحلیل کرده، مهم‌ترین مجموعه اطلاعات علمی در رابطه با پدیده‌های UFO/UAP است.

اثبات وجود یا عدم وجود UFO یا اشیای ناشناس پرنده

اشیای ناشناس پرنده

داده‌های عنوان شده در این گزارش شامل بیش از ۶۰۰ ساعت ویدیو مادون قرمز می‌شود که توسط دوربین‌های FLIR (دوربین مادون قرمز حرارتی) متعددی گرفته شده‌اند و ظاهرا در مجموع سه ترابایت اطلاعات بصری در این تحقیقات به ثبت رسیده است.

اسپراگ در ادامه توضیح می‌دهد که در فرآیند تجزیه و تحلیل این داده‌ها، تعداد قابل توجهی از اشیا و پدیده‌های غیر عادی نشان داده شده که هم اکنون پیش از انتشار عمومی در دست بررسی قرار دارند. او همچنین ادعا کرد که ماهیت و نوع این اطلاعات، ممکن است در نهایت حضور واقعی این پدیده‌های ناشناخته را تایید کند.

سازمان‌های دولتی در چند وقت اخیر تصمیمات جدی در رابطه با UFO یا UAP ها گرفته‌اند. در ژوئن سال جاری، اعضای کمیته اطلاعات مجلس نمایندگان یک جلسه محرمانه با مقامات FBI و نیروی دریایی ایالات متحده آمریکا برگزار کردند تا درباره این پدیده‌های ناشناخته که برخی از قانونگذاران از آن‌ها به عنوان تهدیدی برای امنیت ملی یاد کرده‌اند، بحث کنند. همچنین، در همان ماه، دولت ایالات متحده اولین گزارش خود درباره UFO/UAP را منتشر کرد.

در نوامبر سال ۲۰۲۱ نیز وزارت دفاع یک گروه عملیاتی جدید برای مکان یابی و شناسایی UFO/UAP هایی که در مرز هوایی محدود پرواز می‌کنند را تاسیس کرد. با این وجود هنوز هیچ اثبات قطعی برای وجود بیگانگان ارائه نشده است. آیا داده‌های UAPx می‌توانند اسنادی باشند که بسیاری از انسان‌ها از زمان‌ها قبل منتظر آن‌ها بوده‌ایم؟

UFO
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی