ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سامسونگ روی توسعه نسل جدیدی از گوشی‌های تاشو با طراحی متفاوت کار می‌کند

سامسونگ پتنت جدیدی از دستگاهی با طراحی متفاوت و عجیب به ثبت رسانده که خبر از توسعه موبایلی با نام احتمالی گلکسی زد فولد Dual Slide می‌دهد که مجهز به دو نمایشگر کشویی است. بازار ...

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۲۶ آذر ۱۴۰۰ | ۱۲:۳۰

سامسونگ پتنت جدیدی از دستگاهی با طراحی متفاوت و عجیب به ثبت رسانده که خبر از توسعه موبایلی با نام احتمالی گلکسی زد فولد Dual Slide می‌دهد که مجهز به دو نمایشگر کشویی است.

بازار گوشی‌های تاشو رو به رشد است و شرکت‌های بیشتری به این حوزه وارد شده‌اند. در این بین کره‌ای‌ها خلاقیت بیشتری به خرج داده و ظاهرا ایده تولید گوشی تاشو با نمایشگر بزرگ‌تر و مجهز به دو نمایشگر کشویی را دنبال می‌کنند. این موبایل جدید ظاهرا با نام احتمالی گلکسی زد فولد دوال اسلاید یا Galaxy Z Fold Dual Slide در حال توسعه است.  

به گزارش وب‌سایت Let’s Go Digital، موبایل مذکور از دو نمایشگر کشویی بهره خواهد برد و طراحی آن به گونه‌ای‌است که نمایشگر بزرگ‌تری را در دسترس کاربران قرار می‌دهد. تصویری از پتنت ثبت شده موبایل جدید سامسونگ توسط این وب‌سایت به اشتراک گذاشته شده است که تا حدودی طراحی احتمالی آن را نشان می‌دهد.

البته با توجه به تصاویر منتشر شده، طراحی ظاهری این دستگاه کمی عجیب است و شبیه به فیلم‌های علمی و تخیلی است.  

گلکسی زد فولد دوال اسلاید سامسونگ

با نگاهی به تصاویر این ثبت اختراع جدید، می‌توان دستگاه مذکور را از جهات مختلف مشاهده کرد. به نظر می‌رسد در صورتی که این دستگاه به مرحله تولید برسد، کاربران بتوانند نمایشگر آن را از سمت چپ و راست و از بالا و پایین گسترده کنند. در واقع موبایل جدید گزینه‌های مختلفی را در دسترس کاربران قرار می‌دهد تا بتوانند نمایشگر بزرگ‌تری را در اختیار داشته باشند.  

برای مثال با استفاده از  نمایشگر کشویی عمودی، کاربران صفحه نمایش کوچکی در اختیار خواهند داشت که بتوانند با آن کار کنند و احتمالا نوتیفیکیشن‌ها را از طریق این نمایشگر دریافت کنند. وقتی صحبت از عکاسی به میان می‌آید، نمایشگر کشویی افقی نیز به کاربران کمک می‌کند تا هنگام استفاده از دوربین زاویه دید بهتری داشته باشند. به علاوه با باز کردن نمایشگر کشویی افقی و عمودی به صورت همزمان، قابلیت‌های بیشتری در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی